لوپتگی: انتخاب ناواس یا کورتوا برایم دردسرساز نمی‌شود/ می‌خواهم پست بیل را عوض کنم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۴
    کد خبر :344232

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید داشتن دو دروازه‌بان آماده در جمع شاگردانش را اتفاقی مثبت برای کهکشانی‌ها می‌داند نه چیزی که باعث به وجود آمدن مشکل شود.

خولن لوپتگی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی 3 بر یک شب گذشته (شنبه) شاگردانش مقابل میلان در بازی دوستانه جام برنابئو، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

یکی از موضوعاتی که این روزها ذهن هواداران رئال مادرید را درگیر کرده، تصمیم‌گیری لوپتگی برای انتخاب دروازه‌بان اصلی تیم از میان کیلور ناواس و تیبو کورتوایی است که تاره با کهکشانی‌‌ها قرارداد بسته است. تصور می‌شود که سنگربان بلژیکی سابق چلسی پیراهن شماره یک رئال مادرید را تصاحب کند اما او در بازی شب گذشته فرصتی برای حضور در میدان نداشت.

لوپتگی در این باره گفت: موضوع ناواس و کورتوا مشکل‌ساز نیست بلکه من به آنها به عنوان دو گزینه کارگشا نگاه می‌کنم. ما در تیم‌مان برای هر پست، رقابت داخلی فوق‌العاده‌ای داریم و این به نفع تیم است. با این حال همیشه وقتی که یک بازیکن با کیفیت فرصت بازی پیدا نمی‌کند حرف و حدیث‌هایی پیش می‌آید.

سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا سپس به اتفاقاتی که در جریان بازی تیمش مقابل میلان رخ داد اشاره داشت، از جمله تداوم گلزنی کریم بنزما در بازی‌های پیش فصل که تنها دو دقیقه پس از آغاز گلزنی کرد.

او اظهار داشت: ما از او راضی هستیم چون در این مدت واقعاً خوب تمرین کرده است. بنزما در شرایط فیزیکی ایده‌آلی قرار دارد. او به ما به شیوه‌های مختلفی کمک خواهد کرد نه فقط با گلزنی.

موضوع دیگری که لوپتگی به آن پرداخت داستان ابراز نارضایتی گرث بیل، بال ولزی تیمش پس از فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته بود که گفت ممکن است رئال را ترک کند. با رفتن کریستیانو رونالدو اما به نظر می‌رسد که تصمیم بیل عوض شده است و او این روزها بهتر از هر زمان دیگری در خدمت تیم بوده و گل می‌زند.

لوپتگی تأکید کرد: نمی‌خواهم درباره اتفاقاتی که در فصول گذشته رخ داده صحبت کنم. بیلی که من می‌بینم از وضعیتش بسیار راضی است و متعهد به باشگاه. ما می‌خواهیم پست او را در زمین بازی عوض کنیم اما این اتفاق هنوز به طور کامل رخ نداده است. با این حال او تمریناتش را بسیار خوب انجام داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید