ناظم الشریعه: اردوهای تیم ملی پس از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا آغاز می‌شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۳۵
    کد خبر :340187

سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کرد اردوهای این تیم پس از مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا آغاز خواهد شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سید محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال بزرگسالان اظهار داشت: پس از پایان رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا و بازگشت تیم مس سونگون، لیگ برتر آغاز خواهد شد و به دنبال آن اردوهای تیم ملی نیز تشکیل می‌شود.

وی افزود: از 27 مردادماه اردوهای تدارکاتی تیم ملی فوتسال بزرگسالان آغاز می‌شود، چرا که پس از برگزاری اردوهای تیم ملی «ب» و شناخت بازیکنان، تعدادی از این ملی‌پوشان به اردوی بزرگسالان دعوت می‌شوند تا تمرینات را با حضور بازیکنان باتجربه و جوان آغاز کنیم. بدون شک حضور ملی پوشان جوان شرایط متفاوتی را بر تیم حاکم خواهد کرد و بازیکنان با انگیزه و تلاش بالا در اردوها تمرینات خود را دنبال می‌کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال تصریح کرد: سه مرحله اردو داریم که منتهی به تورنمنت تبریز می‌شود . این تورنمنت 31 شهریور ماه آغاز خواهد شد و تا زمان فوق، تیم ملی به هماهنگی و آمادگی خوبی می‌رسد. قرار است در تورنمنت چهار جانبه تبریز با تیم‌های اوکراین، بلاروس و ژاپن رقابت داشته باشیم. اردوی تدارکاتی بعدی تیم ملی در برزیل است که پس از برگزاری چند جلسه تمرین، دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال برزیل برگزار خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید