مورینیو: مقابل تیم اصلی بایرن بازی کردیم/ تیم‌ را تقویت نکنیم فصل دشواری خواهیم داشت

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۷
    کد خبر :340104

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ بار دیگر تأکید کرد در صورتی که تیمش تقویت نشود، منچستریونایتد فصل دشواری خواهد داشت.

ژوزه مورینیو که تیم تحت‌هدایتش پیش‌فصل خیلی خوبی را تجربه نکرد و با شکست یک بر صفر شب گذشته (یکشنبه) مقابل بایرن مونیخ‌ به کار خود در پیش‌فصل پایان داد، بعد از این بازی گفت: سرانجام تمام شد و پیش‌فصل دشوار پایان یافت. بازیکنانی که در این تور حضور داشتند، فوق‌العاده بودند. آنها نمی‌توانستند بهتر از این کار کنند. به هر حال این تجربه فوق‌العاده‌ای برای آنها بود. ما بازیکنانی همچون اکسل تاونزبه، دیمتری میتچل، جیمز گارنر و تاهیث چونگ را در زمین داشتیم که تاونزبه مقابل لواندوفسکی، میچل مقابل آرین روبن، گارنر مقابل لئون گورتسکا و چونگ مقابل زوله بازی کردند. واقعاً فوق‌العاده بود. مقابل بهترین تیم ممکن بایرن بازی کردیم. آنها به غیر از تولیسو با تیم اصلی خود مقابل ما بازی کردند.

وی افزود: باید خودمان را تا روز جمعه آماده کنیم چون جمعه لیگ برتر انگلیس آغاز می‌شود. با توجه به بازیکنانی که داریم برای کسب امتیاز بازی خواهیم کرد. زمانش هم نیست که گریه کنیم. باید بدون بازیکنانی که اینجا هستند، بهترین ترکیب‌مان را برای بازی جمعه شب با لسترسیتی به زمین بفرستیم.

سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ که از عملکرد باشگاه منچستریونایتد در نقل‌وانتقالات به نظر راضی نیست، تصریح کرد: باشگاه‌های دیگری که با ما رقابت می‌کنند، واقعاً قدرتمند هستند و ترکیب شگفت‌انگیزی دارند، از جمله چلسی، تاتنهام و منچسترسیتی. آنها سرمایه‌گذاری کلانی در فصل‌ نقل‌وانتقالات کرده‌اند مثل لیورپول. اگر تیم‌مان را تقویت نکنیم، فصل دشواری خواهیم داشت. مدیر اجرایی باشگاه (اِد وودوارد) از مدت‌ها پیش می‌داند که من چه می‌خواهم و می‌دانم که او تمام تلاشش را می‌کند. هنوز چند روز دیگر فرصت داریم و باید ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

مورینیو که هنوز بازیکنانی همچون پوگبا، لوکاکو، لینگارد و فلینی به تمرینات تیمش اضافه نشده‌اند، گفت: بدشانس بودیم که بازی‌مان جمعه شب افتاده است. می‌شد بازی‌مان روز یکشنبه برگزار می‌شد. اکنون دوشنبه، سه‌شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه را برای آماده شدن برای این بازی فرصت داریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید