صحبت‌های مسئولان پرسپولیس با هیچ قاعده حرفه ای همخوانی ندارد

  • آرشیو
  • پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۱
    کد خبر :337646

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مسئولان پرسپولیس در خصوص حضور سروش رفیعی صحبت هایی می کنند که با هیچ قانون حرفه ای فوتبال در دنیا همخوانی ندارد.

به گزارش مهر، سعید اخباری که در غیاب سیروس پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل پرسپولیس حاضر شد، گفت: می دانیم با یک تیم بسیار خوب که از مربی حرفه ای و کاربلدی روی نیمکت بهره می برد بازی سختی در پیش داریم اما تیم خوبی داریم که انگیزه زیادی برای موفقیت در این دیدار دارد. تمام تلاش خود را برای کسب نتیجه دلخواه در بازی با پرسپولیس خواهیم کرد.

مربی فولاد خوزستان درباره اظهار نظر مسئولان باشگاه پرسپولیس مبنی بر غیراخلاقی بودن حضور سروش رفیعی در ترکیب فولاد خوزستان اظهار داشت: متاسفانه صحبت هایی می شود که با هیچ قاعده فوتبال حرفه ای دنیا همخوانی ندارد. سروش رفیعی بازیکن ماست و قرارداد دارد. آیا می توان به آردا توران که از اتلتیکو به بارسلونا رفته بود بگویند مقابل تیم سابقت بازی نکن؟ بهتر است اظهارنظرهادر خصوص باشگاه های خومان باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: البته برانکو مربی بزرگی است که در کلامش نشان داده کاری به بازی کردن یا نکردن یک نفر ندارد. ضمن اینکه غیر از سروش رفیعی بازیکنان باتجربه ای همچون شیمبا و بیت سعید را داریم که می توانند تاثیرگذاری خوبی داشته باشند.

اخباری خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم درباره رفیعی صحبت کنیم می توانستیم بگوییم او در آکادمی باشگاه فولاد رشد کرده است و نباید به تیم دیگری برود و اگر هم رفت نباید مقابل فولاد بازی کند چنین حرف هایی درست نیست. حضور او در بازی فردا به نظر کادر فنی و شخص آقای پورموسوی مربوط می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید