رد رشوه 162 میلیونی توسط مأموران کلانتری باغستان کرج

    کد خبر :337627

جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز از صحت عمل ماموران کلانتری 19 باغستان کرج و رد رشوه 162 میلیون ریالی توزیع‌کنندگان مواد مخدر خبر داد.

سردار سید «جعفر حسینی» گفت: در راستای اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهر کرج، مأموران کلانتری 19 باغستان منزل فردی را که اقدام به نگهداری و توزیع مواد مخدر می‌کرد شناسایی کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضائی به منزل نامبرده اعزام و با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی، در بازرسی از محل مقادیری مواد مخدر تریاک و هروئین را کشف و در این رابطه 4 نفر را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه رسیدگی به پرونده متهمان پیشنهاد 162 میلیون ریال رشوه را به مأموران دادند که با صحت عمل پلیس موضوع صورت‌جلسه و رشوه ضمیمه پرونده شد.

به گزارش ایسنا، جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان این‌که متهمان به همراه پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، از اقدام شایسته این مأموران وظیفه‌شناس قدردانی کرد و گفت: با وجود چنین افراد مومن، متدین و متعهد در سازمان نیروی انتظامی، مجرمان و تبهکاران هیچ راهی برای فرار از دست قانون نخواهند داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید