عناصر نا امنی کرمان به سخت‌ترین شکل مجازات شده‌اند

  • سیاسی
  • جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۶:۳۷
    کد خبر :328292

رئیس کل دادگستری استان کرمان با اعلام اینکه شبکه‌ها و باندهای شرارت طی چند سال اخیر مورد شناسایی و ضربه قرار گرفته اند، گفت: تمامی عناصر نا امنی استان به سخت ترین شکل ممکن از سوی دستگاه قضائی مجازات شده‌اند و قضات در برابر افراد شرور قاطعانه عمل می‌کنند.

یدالله موحد در آئین کلنگ‌زنی احداث ساختمان دادگستری شهرستان رابر گفت: با افتتاح ساختمان جدید طی یک سال آینده، مشکل فضای اداری و فیزیکی این حوزه قضائی برطرف خواهد شد و ساختار تشکیلات قضائی رابر، از دادگاه عمومی به دادگستری ارتقاء خواهد یافت.

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار کرد: برای ارتقای ساختار تشکیلات قضائی در این شهرستان حداقل نیازمند چهار قاضی از جمله دادستان هستیم و ان شا الله همزمان با افتتاح این ساختمان بحث منابع انسانی این حوزه قضائی نیز تقویت خواهد شد.

وی با اعلام اینکه ساختمان جدید دادگستری شهرستان رابر در سه طبقه و با مساحت 1700 متر مربع احداث خواهد شد، افزود: این بنا در زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال احداث می‎شود.

موحد با اعلام اینکه شبکه ها و باندهای شرارت طی چند سال اخیر مورد شناسایی و ضربه قرار گرفته اند،گفت: تمامی عناصر نا امنی استان به سخت ترین شکل ممکن از سوی دستگاه قضائی مجازات شده اند و قضات در برابر افراد شرور برنده و قاطعانه عمل می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نیازمند یک بسته کامل از جمله رفع موانع اشتغال وحل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی است و صرف مجازات جرائم را از بین نمی‌برد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: طبق شاخص های امنیتی، شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه جزء شهرستان‌های امن استان و کشور محسوب می‌شوند و رخ دادهای نا امنی در حد صفر است.

وی در پایان از خیر نیکوکار آقای “تاج الدینی” تقدیر و تشکر کرد و گفت: این انسان بزرگوار در راستای خدمت به مردم و جامعه 5 هزار مترمربع زمین جهت ساخت دادگستری شهرستان اهداء کرده است.

به گزارش ایسنا؛ با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمان، نماینده مردم شهرستان‌های بافت، ارزوئیه و رابر در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین محلی کلنگ احداث ساختمان دادگستری شهرستان رابر زده شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید