گوشی فونیکس پلاس ال جی با همکاری AT&T عرضه می شود

    کد خبر :326546

گوشی ال جی فونیکس پلاس جدیدترین گوشی برند AT&T Prepaid است که دارای اندروید اوریو و اسکنر اثرانگشت روی صفحه است.

شرکتهای ال جی و AT&T امروز از گوشی phoenix Plus رونمایی کردند که این یک گوشی هوشمند جدید اندرویدی است که به طور انحصاری در دسترس برند AT&T prepaid است. این دومین گوشی پس از سامسونگ Galaxy Express Prime 3 است که با همکاری AT&T توسط ال جی ساخته می شود و اندروید اوریو بر روی آن اجرا می شود.
از جمله مشخصات برجسته گوشی فونیکس پلاس می توان به اسکنر اثر انگشت اشاره کرد که واقع در پشت صفحه است – ویژگی ای که سبب شده قیمت نسبتاً بالایی برای این گوشی در نظر بگیرد. از طرف دیگر، این گوشی هوشمند جدید دارای ویژگی های چندان قدرتمندی نیست و از مشخصات آن میتوان به صفحه نمایش ۵.۳ اینچی TFT با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل ، پردازنده چهار هسته ای کوالکام اسنپدراگون ۴۲۵ ، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگا بایت حافظه با قابلیت حافظه ارتقاء دهنده است. همچنین یک باطری ۳۰۰۰ میلی آمپری در این گوشی وجود دارد که غیر قابل تعویض است.
این گوشی جدید ال جی برای افزایش تجربه صوتی سه بعدی دارای هدفون با قابلیت DTS-X Virtual Surround است. دوربین این گوشی دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی با افکت بوکه برای ثبت سلفی است است. همچنین این دوربین سلفی دارای حالت پرتره نیز می باشد. اگر فکر میکنید که این گوشی می تواند به نیازهای فعلی شما پاسخ دهد، می‌توانید با مراجعه به سایت AT&T ان را سفارش دهید.
پیش از این نیز اعلام شد که گوشی ال جی وی ۳۵ تینکیو که یک دستگاه بین ال جی وی ۳۰ و ال جی وی ۴۰ است، دستگاهی اختصاصی برای یکی از اپراتورهای آمریکایی خواهد بود.
انتظار می رود که این گوشی نیز طراحی کاملاً شبیه به ال جی وی ۳۰ باشد و مشخصات آن مشابه با ال جی جی ۷ که البته همانند ال جی وی ۳۰ اس تینیکو و ال جی جی ۷ تینکیو یک عبارت ThinQ نیز در انتهای نام خود دارد. هر چند این دستگاه اختصاصی برای یک بازار و یک اپراتور است و چون ال جی سهم قابل توجهی از این بازار (بازار آمریکا) را دارد، می تواند حرکت عقلانی باشد. به همین دلیل الجی همچنان به همکاری خود با AT&T ادامه داده است و طراحی گوشی جدید این شرکت به فونیکس پلاس نیز در دست اجراست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید