اباذری: از کسب مدال طلا خوشحالم اما نگاهم المپیک و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۹:۲۸
    کد خبر :324386

قهرمان مسابقات کاراته آسیا گفت: از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا خوشحالم اما این مدال چندان نیز مهم نیست و نگاهم المپیک و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ است.

صالح اباذری در خصوص مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و دیگر مسابقات آسیایی مانند گذشته نیست که بشود به راحتی در آن موفق به کسب مدال شد. اردن در این دوره از مسابقات سه فینالیست داشت و حتی کشورهایی مانند عراق و یمن که کاراته‌ای نداشتند، دیگر زنگ تفریح نیستند و خطر محسوب می‌شوند.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: هر ورزشکاری با کسب مدال طلا خوشحال می‌شود و من نیز از اینکه در اولین حضور آسیایی خود به مدال طلا دست پیدا کردم، خوشحال هستم اما کسب این مدال چندان نیز برایم مهم نیست و نگاهم به مسابقات المپیک 2020 و بازی‌های آسیایی 2022 است. امیدوارم هر ورزشکاری که حقش است در این رویدادها نیز حضور داشته باشد.

قهرمان 20 ساله وزن 84+ کیلوگرم آسیا، در خصوص عملکرد تیم کاراته ایران در اردن گفت: در این دوره از بازیکنان جوانی در مسابقات آسیایی استفاده و نتایج خوبی نیز کسب شد و تنها دو بازیکن ما بر اساس بدشانسی از رسیدن به مدال بازماندند. امیر میرزایی واقعا دچار بدشانسی شد و حق امیر مهدی‌زاده نیز حضور در دیدار نهایی بود. اعضای این تیم ملی کاراته نشان دادند می‌توانند جا پای بزرگان کاراته ایران بگذارند و راه آنها را ادامه دهند.

اباذری خاطرنشان کرد: باید از کادرفنی تیم ملی تشکر کنم که در این دوره از مسابقات فرصت را در اختیار بازیکنان جوان قرار داد تا آنها بتوانند خود را اثبات کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید