کرانچار ۲۷ بازیکن را به اردو تیم المپیک فراخواند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۹:۴۳
    کد خبر :324362

سرمربی تیم فوتبال المپیک اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال المپیک به منظور شرکت در رقابت‌های جاکارتای اندونزی از روز شنبه 30 تیرماه در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود که کرانچار، سرمربی این تیم اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به شرح زیر اعلام کرد:

محمد سلطانی مهر، رضا جعفری از سایپا، مهدی امینی، ابوالفضل رزاق پور، امیر روستایی، محمد خدابنده لو از پیکان، حمیدرضا طاهرخانی، شاهین عباسیان و محمد امین اسدی از پرسپولیس، مهدی قایدی از استقلال، احمدرضا احمدوند از مقاومت( تهران)، عارف آقاسی از فولاد خوزستان، رضا جبیره از صنعت نفت آبادان، و یونس دلفی از استقلال خوزستان( خوزستان)، شهاب عادلی و مهدی رحیمی از سپاهان اصفهان، مهران درخشان مهر از ذوب آهن( اصفهان)، محمد مهدی مهدیخانی و محمد آقاجانپور از پدیده مشهد( خراسان رضوی)،‌ علی طاهران، محمدرضا آزادی اندیزه، محمد مسلمی‌پور از تراکتورسازی، سید محمد خرم الحسینی از گسترش فولاد( آذربایجان شرقی)، علی شجاعی و نیما میرزا زاد از نساجی قائمشهر( مازندران)، علیرضا آرتا از مس کرمان( کرمان) و عارف غلامی.

بازیکنان فوق باید عصر روز شنبه 30 تیر ماه راس ساعت 17 خود را در هتل آکادمی به کادر فنی معرفی کنند.

اردوی فوق تا روز 7 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بازیکنان روز 30 تیرماه وارد اردو می‌شوند و تهران را به مقصد عراق جهت انجام دو دیدار دوستانه در روزهای 3 و 6 مردادماه، ترک می‌کنند. سپس تیم ملی روز 7 مردادماه به تهران باز خواهد گشت و پس از استراحت، از روز 11 مرداد ماه وارد اردو می شود.

پس از برگزاری چند جلسه تمرینی، این تیم روز 15 مرداد ماه به چین سفر می‌کند تا یک دیدار دوستانه با تیم فوتبال المپیک چین در روز 18 مرداد ماه برگزار کند. پس از پایان این دیدار دوستانه، ملی‌پوشان مستقیم به اندونزی سفر خواهند کرد تا در رقابت‌های آسیایی به مصاف عربستان، کره شمالی و میانمار بروند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید