درخواست دیپورت چند هوادار آرژانتینی به خاطر یک شوخی تروریستی

  • ورزشی
  • شنبه ۹ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۲
    کد خبر :313820

وزیر امنیت دولت آرژانتین از مجازات هواداران تیم ملی فوتبال این کشور به خاطر یک شوخی نابجا خبر داد.

پاتریسیا بالریچ گفت: عده‌ای از هواداران تیم ملی فوتبال آرژانتین در روسیه فیلمی ضبط کرده‌اند که در آن از یک هوادار عرب می‌خواهند به زبان اسپانیولی بگوید بمب را به داخل باشگاه ناسچل بیندازید (ناسچل باشگاهی فوتبال در آژانتین و در شهری به همین نام است).

وزیر امنیت دولت آرژانتین با اشاره به پاسپورت هواداری آرژانتینی ضبط‌کننده فیلم خاطرنشان کرد: او با توجه به این که یک کارمند رسمی دولتی است مرتکب رفتار غیرمسئولانه‌ای شده است.

پیش از این نیز چند هوادار تیم ملی فوتبال آرژانتین فیلمی را منتشر کرده بودند که در آن از یک خانم روس می‌خواهند به اسپانیولی الفاظ ناپسندی را به زبان بیاورد. دولت آرژانتین به دنبال این اقدامات ناشایست خواهان ابطال پاسپورت‌های هواداری اتباع کشورش در جام جهانی 2018 روسیه شد. همچنین آنها خواهان دیپورت هفت هوادار تیم ملی فوتبال آرژانتین به خاطر ضرب‌وشتم یک هوادار تیم ملی فوتبال کرواسی پس از شکست 3 بر صفر در مرحله گروهی این رقابت‌ها شده بودند.

تیم ملی فوتبال آرژانتین که به سختی از مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه صعود کرده بود ساعت 18:30 دقیقه امروز (شنبه) در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف فرانسه می‌رود. این بازی در ورزشگاه شهر کازان برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید