قاسمی: مسئولان نشان داده‌اند که نباید انتظاری از آنها داشت/ آنهایی که سکوت کرده‌اند باید پاسخگو باشند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲
    کد خبر :309408

دارنده مدال نقره المپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته کشتی آزاد گفت که مسئولان نشان داده‌اند در این مدت نباید از آنها انتظاری داشت.

کمیل قاسمی اظهار داشت: سومین اردوی ملی پوشان برای شرکت در رقابت‌های 2018 آسیایی جاکارتا در حال پیگیری است و کشتی‌گیران تمرینات مختلفی را زیرنظر کادر فنی دنبال می‌کنند.

دارنده مدال نقره المپیک ریو ادامه داد: امسال بازی‌های آسیایی نسبت به دوره گذشته در یک وزن کمتر برگزار می‌شود و با توجه به حضور دو تابعیتی‌ها در ترکیب ازبک‌ها و قزاق‌ها و از سوی دیگر حضور کشتی گیران شرق آسیا همچون کره شمالی، کره جنوبی، ژاپن و البته هند، امیدوارم کشتی گیران کشورمان با تمام توان به مصاف حریفان بروند و نتایج خوبی کسب کنند.

قاسمی تصریح کرد: کشتی گیران برای کسب موفقیت در رقابت‌های پیش‌رو باید به دور از حاشیه و در آرامش تنها برای کسب افتخار برای ایران و شادی دل مردم تلاش کنند زیرا مسئولان در این مدت نشان داده‌اند که نباید انتظاری از آنها داشت.

آزادکار سنگین وزن ایران تأکید کرد: قضیه لابی رژیم اشغالگر قدس در کمیته بین المللی المپیک علیه کشتی ایران با حمایت گسترده روس‌ها موضوع بسیار پیچیده‌ای است که با وجود گذشت سه ماه از پاسخ رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان در مورد درخواست کشتی گیران برای مقابله با لابی صهیونیسم، مسئولان سکوت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چند روز دیگر رقابت‌های نوجوانان جهان در کرواسی آغاز می‌شود و هر آن احتمال هر اتفاقی وجود دارد. مسئولان فدراسیون کشتی که می‌توانستند در این سه ماه با مطلع شدن از موضوع با کمک مسولان امر راه حل‌های دیپلماتیک را دنبال کنند کاملا بی‌خبر هستند و مسئولانی که سکوت کرده‌اند در صورت هر اتفاقی برای کشتی و کشتی گیران باید پاسخگو باشند. بهتر است دوستان آدرس اشتباه ندهند زیرا ما تابع سیاست‌های نظام و شخص رهبری هستیم و تنها انتظار ما مذاکره و پیگیری دیپلماتیک بود که از آن هم دریغ شد.

به گزارش تسنیم ،قاسمی گفت: این مسئله در کنار نصف شدن بودجه کشتی توسط کمیته ملی المپیک به دلیل ایجاد عدالت در ورزش در آستانه بازی‌های آسیایی آن هم بعنوان پرافتخارترین ورزش کشور که در اینچئون که بیشترین مرغوبیت مدال را در بین ورزش‌ها کسب کرد و از طرف دیگر پرداخت نکردن مابه التفاوت سکه‌های قهرمانان با گذشت چند روز نشان از توجه مسئولان به کشتی دارد.

وی عنوان کرد: به کشتی گیران توصیه می‌کنم بدون توجه به این مسائل در میدان مبارزه با تمام وجود تلاش کنند و برای شادی دل مردم و کادر فنی خود یک لحظه پا عقب نگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید