آخرین وضعیت سهمیه بوکس و ژیمناستیک در جاکارتا از زبان رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۹:۵۹
    کد خبر :300953

با توجه به صحبت‌های رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک‌ احتمال افزایش دو سهمیه به بوکس و دو سهمیه دیگر به ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ وجود دارد.

شاهرخ شهنازی در خصوص جلسه ستاد عالی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: 275 ورزشکار مرد و 105 زن در سیستم اعزام داریم و مجموعاً سقف نفرات 380 نفر خواهد بود.

وی در ادامه افزود: از نظر تعداد رشته نیز حدود 44 رشته اعزام که از 29 فدراسیون هستند. چیزی حدود 52 ماده ورزشی در اعزام خواهیم داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در مورد کادر فنی نیز بر اساس تناسب و استاندارد تعداد ورزشکار در کمیته برگزاری محاسبه و اعزام می‌شوند.

وی در خصوص افزایش سهمیه چند فدراسیون گفت: چند فدراسیون مانند بوکس و ژیمناستیک در خواست افزایش سهمیه داشتند که درخواست آنها به مرز نفراتی که می‌خواستند رسیده و اعتراض دیگری نخواهند داشت چون بررسی کارشناسی خوبی انجام شد و با نظر ستاد عالی تجدید نظری در تعداد نفرات آنها انجام شد.

به گزارش تسنیم ،رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز روز گذشته در حاشیه بازدید از فدراسیون قایقرانی گفت: افزایش سهمیه ژیمناستیک و بوکس منوط به بررسی در ستادی با حضور نصرالله سجادی، محمدرضا داورزنی، اصغر رحیمی، علی رغبتی است و اگر موافقت شود مشکلی نداریم که به آنها 2 نفر اضافه شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید