مرحله سخت انتفاضه فلسطین

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴
    کد خبر :297196

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: مردم فلسطین در شرایط سختی هستند و انتفاضه در مسیر سختی پیش می رود؛ بنابراین مسلمانان دنیا باید در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستند.

نصرالله پژمان فر در گفتگو با مهر اظهار داشت: روز قدس روز بزرگی است که مسلمانان دنیا در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی که موجب تاسیس یک غده سرطانی در منطقه شد، ایستاده است تا بتواند موجب محو این جریان باطل بشود.

نماینده مردم مشهد در مجلس ادامه داد: این جریان باطل به دست استکبار پایه گذاری شد، خامی مسلمانان، باور دشمن و اعتماد به دشمن زمینه این تسلط را فراهم کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس تاکید کرد: هر زمان نیروهای مسلمان دشمنان را باور کردند و پذیرفتند که می توان با دشمنان وارد مذاکره شد کلاه گشادی سر ملت مسلمان رفت.

وی تاکید کرد: این تجربه تاریخی باید درسی برای ملت های مسلمان باشد که باید با استکبار مقابله جدی کرد و باید در مقابل استکبار با مشت محکم ایستاد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه مردم فلسطین در شرایط سختی هستند و انتفاضه در مسیر سختی پیش می رود، اظهار داشت: در فلسطین چندین هزار نفر مصدوم شدند که از کمترین امکانات بهداشتی محروم هستند. در مقابل دشمن از همه امکانات برای برخورد با این ملت استفاده می کند باید ملت ایران و مسلمانان جهان به صورت گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید