بهره برداری مجدد از ۶ کلیومتر از خط ۷ مترو تا پایان خرداد

    کد خبر :293836

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از بهره‌برداری مجدد ۶ کیلومتر از خط ۷ مترو ( ایستگاه مهدیه تا نواب) تا پایان خرداد خبر داد و گفت: تلاش می‌شود ایستگاه‌های دیگر در ماه‌های آتی افتتاح شود.

محسن پورسیدآقایی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره زمان افتتاح خط 7 مترو تهران اظهار کرد: بنده از روز اول که خط را به دلیل ناایمن بودن تعطیل کردیم تاکید کردم ظزف 6 ماه تلاش می‌کنیم خط 7 را مجدداً بهره برداری کنیم.

وی تصریح کرد: زمان افتتاح هم بر اساس زمان اعلام شده به اوایل و یا پایان خرداد ماه سال جاری اعلام شد و این در حالی بود که اول خرداد نتواستیم خط را راه‌اندازی کنیم و عذرخواهی کردیم و قطعا تا پایان خرداد این اتفاق خواهد افتاد.

پورسیدآقایی افزود: در پایان خردادماه 6 کیلومتر (از ایستگاه مولوی تا نواب) بهره‌برداری خواهد رسید ضمن اینکه بیشترین تاخیر اخیر هم ناشی از راه‌اندازی سیستم سیگنالینگ بود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: سیستم سیگنالینگ در این خط خارجی بوده و با توجه به مشکلات چند ماه گذشته برای تامین آنها به مشکل برخوردیم که در نهایت این مشکلات برطرف شده است و نصب سیگنالینگ به پایان رسیده است و انشالله تا پایان خرداد تست‌های آزمایشی کامل خواهد شد.

وی گفت: در حال حاضر تمام هزینه‌های برای کل خط 7 مترو تهران در حال انجام است و تمام نیاز‌ها خریداری شده است علاوه بر اینکه سعی خواهد شد که هر ماه یک یا دو ایستگاه خط 7 بهره برداری شود.

پوسیدآقایی افزود: خط 7 متروی که توسط مدیریت شهری سابق افتتح شده بوده کلا 8 ایستگاه داشت و این در حالی است که در مرحله نخست افتتاح 6 کیلومتر از خط 7 ، 5 ایستگاه به‌ بهره‌داری خواهد رسید و در واقع خیلی از ایستگاه‌ها که در گذشته نبوده در این دوره وارد مدار می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید