دریافت هرگونه شارژثابت از تاکسیرانان ، ممنوع

    کد خبر :289878

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی: هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهرتهران و روش های تعیین شده انجام کار و یا هرگونه دریافت شارژ ثابت از تاکسی ها موردتائید سازمان نخواهد بود.

به گزارش ایسنا، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان با اعلام این خبر که از ابتدای بهمن ماه سال 96، شرکت های خصوصی تاکسیرانی حق دریافت شارژ ثابت ماهیانه از تاکسی ها را ندارند، گفت: دریافت هرگونه بهای خدمات ثابت خارج از ضوابط و مصوبات شورای اسلامی شهرتهران و روش های تعیین شده انجام کار و یا هرگونه توافق با تاکسیران برای دریافت شارژ ثابت از تاکسی ها موردتائید سازمان نخواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به سیاستها و خط مشی پیش روی سازمان مبنی بر بهره مندی ازتکنولوژی روز در عرصه حمل و نقل عمومی و در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و ارائه سرویس های مناسب و مطلوب به تاکسیرانان، سازمان تاکسیرانی برآن شد تا در راستای بهبود معیشت تاکسیرانان، از هزینه های این قشر زحمتکش کاسته و مبلغی که به صورت ماهیانه بصورت شارژ پرداخت می کردند را حذف کند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: تاکسیرانان تنها در ازای خدمات اداری که توسط شرکت ها به آنها ارائه می شود باید نرخ بهای خدمات مشخص شده که توسط شورای اسلامی شهر تهران ابلاغ شده است را پرداخت کنند.

وی افزود: شرکت های خصوصی تاکسیرانی نیز حداکثر 10درصد از درآمد تاکسیرانانی که شرکت برای آنها فعالیت حمل و نقلی ایجاد کرده را می توانند برداشت کنند.

قنادان خاطر نشان کرد: فعالیت شرکت های خصوصی باید طوری باشد که در آمد شرکت از فعالیت های حمل و نقلی، ارائه خدمات مدرن، مشتری مداری و بازاریابی حاصل شده و این باور که درآمد شرکت های خصوصی باید از جیب تاکسیران ها باشد از بین برود.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران؛ قنادان در عین حال تاکید کرد: تاکسیرانان می بایست بدهی های شارژهای پرداخت نکرده تا پایان دیماه سال 96 را به شرکت های خصوصی مربوطه پرداخت کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید