اعتراف تکان دهنده بازیگر زن مشهور

    کد خبر :287319

آزیا آرجنتو بازیگر مطرح سینمای هالیوود که سابقه نقش آفرینی در فیلم ‌هایی همچون تریپل اکس را در کارنامه دارد به اعترافاتی جنجالی درخصوص رسوایی های جنسی در هالیوود پرداخت.

آزیا آرجنتو سینمای هالیوود را به دشتی برای شکارچیان جنسی تشبیه کرد و گفت: در سال 1997 در حاشیه فستیوال کن من از سوی هاروی واینستاین مورد تجاوز قرار گرفتم.

وی در همین راستا ادامه داد: من آن موقع تنها 21 سال داشتم. هاوری واینستاین فستیوال کن را به صحنه ای برای شکار جنسی تبدیل کرده بود.

وی درب های سینمای جهان را به افرادی همچون واینستاین بسته دانست و خاطرنشان کرد: روزی او و امثال او در این سینما حضور داشتند اما این را بدانید که واینستاین برای همیشه از سینمای جهان طرد شده است.

سال گذشته طوفان رسوایی جنسی سینمای هالیوود را در نوردید و این اتفاق تا جایی پیش رفت که اکثر بازیگران زن سینمای هالیوود در اعتراض به این موضوع در مراسم گلدن گلوب لباس سیاه پوشیدند.

آغاز افشاگری ها درباره رسوایی جنسی در سینمای هالیوود به اتفاقات “هاروی واینستاین” تهیه کننده مطرح سینمای هالیوود باز می گردد. وی که سابقه همکاری طولانی با “کوئینتین تارانتینو” را دارد از سوی چندین بازیگر زن متهم به آزار جنسی شد.

واینستاین از سوی تمامی اهالی سینمای هالیوود به عنوان فردی که هالیوود را لکه دار کرده کنار زده شد. این قضیه تا حدی پیش رفت که تارانتینو نیز از اتفاقاتی که واینستاین در فیلم هایش رقم زده ابراز ناراحتی و بی اطلاعی کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید