برنامه‌های رمضانی بسیج ابوذر تهران از ختم قرآن تا اطعام مساکین

    کد خبر :28402

حجت‌الاسلام انصاریان فعالیت‌های ناحیه مقاومت بسیج ابوذر از قبیل ختم قرآن، مسابقات، آموزش‌های مذهبی و اطعام نیازمندان را در بیش از ۹۰ مسجد و پایگاه بسیج این ناحیه تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حجت‌الاسلام محمدرضا انصاریان ـ مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر و رمضان  سپاه حضرت محمد رسول الله تهران بزرگ درباره برنامه‌های تحت نظر این نمایندگی در ناحیه‌های ابوذر و رمضان اظهار کرد: کلاس‌های قرآن، اخلاق، تفسیر قرآن و احکام همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: کلاس‌های تفسیر قرآن کریم و کلاس‌های اخلاق و احکام برای پرسنل ستاد ناحیه‌های رمضان و ابوذر انجام می‌گیرد که با استقبال بسیار مناسبی همراه است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر  تصریح کرد: مراسم جزء خوانی قرآن هر روز در ستاد ناحیه و با حضور پرشور کارکنان انجام می‌پذیرد که در کنار آن محفل انس با قرآن نیز برقرار است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ابوذر اظهار کرد: مسابقه ضیافت نور که از کتاب صوتی احکام روزه برای خواهران شاغل ستاد ناحیه است نیز در طی این ایام ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.
حجت‌الاسلام انصاریان تصریح کرد: نفرات برتر در مباحث قرآنی در رشته‌های مفاهیم و قرائت و حفظ نیز پس از ایام ماه مبارک رمضان مورد تقدیر و تشویق قرار می‌گیرند.
وی با بیان اینکه بیش از 90 مسجد و پایگاه بسیج در ناحیه وجود دارد، اظهار کرد: در تمام پایگاه‌ها و مساجد تابعه ناحیه مراسم جزء خوانی قرآن کریم ، کلاس‌های تفسیر و اخلاق و احکام برگزار می‌شود.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابوذر  گفت: برقراری مراسم افطاری برای خانواده‌های کم بضاعت در روز میلاد امام حسن(ع) و همچنین برگزاری مراسم احیا در کنار مرقد شهدای گمنام بخش‌های دیگر برنامه‌های ناحیه خواهد بود.
حجت‌الاسلام انصاریان اظهار کرد: در آغاز ماه مبارک رمضان با کمک هیات امنای مساجد و شورای پایگاه‌های مقاومت تابعه ناحیه، به شناسایی خانواده‌های کم بضاعت و توزیع سبد کالا برای این ایام اقدام کردیم.
وی اظهار کرد: برگزاری مسابقه احکام و قرآن در پایگاههای مقاومت در طول ماه مبارک رمضان و تقدیر و تعظیم خانواده معظم شهدای قرآنی منطقه بخش دیگر برنامه‌های ما خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید