علت نرفتن رونالدو و مسی به آرسنال

  • ورزشی
  • جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۶
    کد خبر :283851

آرسن ونگر می‌توانست کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را در زمان سرمربیگری آرسنال به خدمت بگیرد.

آرسن ونگر که 22 سال از عمر مربیگری‌اش را در آرسنال سپری کرده توضیح می‌دهد چگونه برای خرید لیونل مسی و کریستیانو رونالدو تلاش کرده است. رونالدو پیش از سفر به مادرید از لیسبون به منچستریونایتد پیوسته بود.

ونگر به سایت رسمی باشگاه آرسنال می‌گوید:«آشکارترین بازیکن که آرسنال از دست داده و در ذهنم باقی است، رونالدو نام دارد. او در اینجا به همراه مادرش حضور داشت و ما بسیار برای امضای قرارداد نزدیک بودیم. منچستریونایتد وارد رقابت شد و در آن زمان کارلوس کی روش را داشتند که مربی آنها بود. منچستریونایتد برابر لیسبون بازی کرد، رونالدو فوق العاده بود و آنها قرارداد را امضا کردند.

او ادامه داد: «روی رقم 4.5 میلیون پوند ما هنوز در حال مذاکره بودیم. دیوید دین با خورخه مندس ملاقات کرد و او نماینده لیسبون هم بود، بنابراین ما بسیار نزدیک بودیم. اما منچستریونایتد 12 میلیون پوند پرداخت کرد که ما در آن زمان چنین بودجه‌ای نداشتیم.»

سرمربی آرسنال افزود:«من با والدین سسک فابرگاس ملاقات کردم. در آن زمان ما برای خرید جرارد پیکه و لیونل مسی هم مشتاق بودیم. ما برای خرید هر سه بازیکن تلاش کردیم اما مطمئنا جواب نمی‌داد چرا که ما با مدیربرنامه‌ها سر و کار داشتیم. بارسلونا نمی‌خواست مسی را از دست بدهد و با پیشنهاد خوب او را نگه داشتند.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید