برانکو رکورد دار دستمزد در لیگ برتر شد

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۳۰
    کد خبر :281871

همان‌طور که یک‌شنبه اعلام شده بود روز گذشته بالاخره قرارداد جدید برانکو با پرسپولیس رسما امضا شد تا این مربی 2 فصل دیگر هم هدایت سرخ‌های پایتخت را بر‌عهده داشته باشد.

برانکو ایوانکوویچ که در اواخر لیگ چهاردهم و در‌شرایطی که سرخ‌پوشان شرایط مناسبی در لیگ برتر نداشتند، نیمکت این تیم را از آن خود کرد، در پایان لیگ پانزدهم قرارداد خود را به مدت 2 فصل با این تیم تمدید کرد. آن‌ها در پایان لیگ پانزدهم در شرایطی عجیب و با قانون آوراژ گل قهرمانی را به حریف واگذار کردند و با نایب قهرمانی به کار خود خاتمه دادند. اما موفقیت برانکو ایوانکوویچ برای شکل دادن تیمی که نمایش مقتدرانه و کیفیت آن باعث آشتی و امیدواری هواداران شده بود، مدیران وقت را به تمدید قرارداد با او وادار کرد.

سرمربی کروات نیز به خوبی این اعتماد را پاسخ داد و در نهایت طی مدت قرارداد جدیدش افتخارات جالب توجهی را به تاریخ این باشگاه اضافه کرد. پرسپولیسی‌ها قهرمانی در 2 لیگ برتر شانزدهم و هفدهم فوتبال ایران، قهرمانی در سوپرکاپ ایران و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان در‌کنار صعود این فصل و ادامه ماجراجویی در جمع 8 تیم برتر آسیا را در دسترس خود می‌بینند. اتفاقاتی که شوق هواداران را برای ادامه همکاری با مربی موفق این تیم به‌همراه داشت و باعث شد تا مدیران پرسپولیس بدون در نظر گرفتن مبلغ درخواستی قرارداد سرمربی موفق خود را تمدید کنند. رسیدن به توافق نهایی برای تمدید قرارداد برانکو کار چندان آسانی نبود و مسئولان پرسپولیس در اولین قدم باید اقدام به پرداخت مطالبات سرمربی کروات خود در 2 فصل اخیر می‌کردند؛ مبلغی که با توجه به پاداش‌200 هزار دلاری بابت قهرمانی در لیگ و پاداش‌250 هزار دلاری بابت حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین‌100‌هزار دلار بدهی معوقه از قرارداد سال پیش کار مسئولان پرسپولیس را حسابی سخت کرده بود اما در‌نهایت بخش عمده‌ای از این مبلغ پرداخت شد تا برانکو هم برای تمدید قرارداد چراغ سبز نشان دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، بعد از پرداخت بخشی از مطالبات، برانکو و مدیران پرسپولیس بر سر قرارداد 2 ساله جدید هم به توافق رسیدند و طبق اخبار رسیده از باشگاه پرسپولیس مبلغ قرارداد جدید برانکو برای 2 فصل آینده حدود یک‌ و نیم میلیون دلار است که البته با توجه به آپشن‌های این قرارداد و پاداش‌های قهرمانی و صعود در لیگ قهرمانان آسیا، این قرارداد می‌تواند به 2 میلیون دلار هم برسد؛ رقمی که رکورد جدیدی در تاریخ لیگ برتر به حساب می‌آید که البته با توجه به موفقیت‌های اخیر برانکو در پرسپولیس نباید غیرمنطقی و عجیب به نظر برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید