بارش باران و گرد و غبار در محورهای مواصلاتی 13 استان

    کد خبر :279630

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت که در محورهای 13 استان بارش باران و گرد و غبار مشاهده می‌شود.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور اظهار کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای استان تهران، البرز، گیلان، کرمانشاه، قزوین و فارس بارش باران را مشاهده می‌کنیم. همچنین این وضعیت در محورهای بناب – تبریز در استان آذربایجان شرقی، ارومیه – سلماس در استان آذربایجان غربی، پارس آباد – مشکین شهر در استان اردبیل، بانه – سقز در استان کردستان و محورهای کناره و فیروزکوه در استان مازندران نیز مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه در اکثر محورهای استان‌های لرستان و بوشهر گرد و غبار مشاهده می‌شود، گفت: با توجه به اینکه سطح برخی از جاده‌های کشور لغزنده است به رانندگان توصیه می‌شود که حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی در مورد وضعیت ترافیکی راه‌های کشور نیز گفت: ترافیک در محورهای پاکدشت – تهران، شهریار – تهران، محور آزادراهی ساوه – تهران پر حجم است همچنین در محور قدیم ساوه – تهران ترافیک نیمه سنگین است.

در محورهای قزوین – کرج و کرج – تهران در محدوده‌های پل حصارک، پل فردیس و در ادامه تا گرمدره ترافیک سنگین و نیمه سنگین مشاهده می‌شود

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید