رضایی: با پیروزی بر مراکش، شانس صعود ایران در جام جهانی زیاد خواهد بود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۴۳
    کد خبر :277849

مهاجم ایرانی شارلوا شانس صعود تیم ملی کشورمان از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در صورت بردن مراکش را زیاد توصیف کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از گازتای بلژیک، کاوه رضایی درباره همراهی‌اش با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 روسیه گفت: تمام مهاجمان فعلی تیم ملی در تیم‌های باشگاهی خود موفق بودند و رقابت سختی وجود دارد. هیچ تضمینی نیز برای حضورم در تیم ملی نیست. البته با توجه به آینده‌ای که برای خودم متصورم هستم نمی‌توانم جام جهانی را نادیده بگیرم.

مهاجم شارلوا درباره شانس موفقیت تیم ملی فوتبال ایران با توجه به همگروهی با اسپانیا، پرتغال و مراکش اظهار داشت: اگر ایران نخستین بازی خود با مراکش را ببرد شانس صعود از مرحله گروهی زیاد خواهد بود. گروهی که ما در آن قرار داریم مسیر خوبی برای تیم ملی فوتبال ایران است تا تمام توانمندی‌ها و استعدادهای کشورمان به نمایش گذاشته شوند. من هم خوشحالم که سفیر باشگاه شارلوا در روسیه و جام جهانی 2018 فوتبال خواهم بود.

کاوه رضایی در رابطه با تمایل باشگاه شارلوا برای جذب علی قلی‌زاده، بازیکن تیم سایپا گفت: او هم‌اکنون در میان بسیاری از بازیکنان مستعد ایرانی یکی از بهترین‌ها است. از نقطه‌نظر بازاریابی فوتبالی شاید کمتر مورد توجه باشد اما در جام جهانی 2018 روسیه می‌تواند خودش را به نمایش بگذارد. اگر هم به تیم شارلوا بیاید خوشحال می‌شوم و به او کمک می‌کنم تا مشکلی از نظر زبانی نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به شانس آقای گلی ژوپیلر لیگ بلژیک و کسب سهمیه فصل آینده لیگ اروپا گفت: افتخار خواهم کرد که فصل را با این عنوان سمبلیک (آقای گلی) به پایان رسانم اما انتخاب شخصی من از میان آقای گلی و کسب سهمیه لیگ اروپا قطعا کسب سهمیه خواهد بود.

رضایی در 5 بازی تیم شارلوا در گروه قهرمانان ژوپیلر لیگ بلژیک نتوانست گلی به ثمر رساند.اتفاقی که در طول فصل جاری این رقابت‌ها رخ نداده بود.

مهاجم ایرانی شارلوا در این رابطه می‌گوید: خیلی خوشحالم که پس از پنج بازی دوباره گل زدم و توانستم به تیمم برای رسیدن به 3 امتیازی که نیاز به آن داشت کمک کنم. مهمترین مسئله این است که امیدها در بازی اخیر به تیم شارلوا بازگشت و باید این شرایط در 3 بازی آینده و کسب سهمیه لیگ اروپا حفظ کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید