ادامه عملیات جست‌وجوی پدر و پسر مفقودشده ژاپنی

  • حوادث
  • سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۵:۰۹
    کد خبر :277080

تیم‌های امدادی از امروز (سه‌شنبه) عملیات جست‌وجو برای یافتن پدر و پسری را که از چند روز پیش حین کوهنوردی در استان “نیگاتا”ی ژاپن مفقود شده‌اند از سر گرفتند.

به گزارش ایسنا، “کویا شیبویا” ۳۷ ساله به همراه پسر شش ساله‌اش صبح روز شنبه با خانواده خود تماس گرفت و پایین آمدن‌شان از کوه را به آنها اطلاع داد اما از آنجا که شیبویا در تماس عصر همان روز با پدرش گفته بود که در کوهستان گم شده‌ و همانجا با پسرش شب را سپری خواهند کرد احتمال می‌رود این پدر و پسر هنوز در کوهستان “مت. ماستودایرا” در استان نیگاتا باشند.

این خانواده روز بعد، مفقود شدن این دو نفر را به مقامات محلی اطلاع دادند.

عملیات امداد و نجات صبح روز دوشنبه با وجود شرایط آب و هوایی نامناسب و بارش باران، مه سنگین و سرمای شدید آغاز شد اما عصر دوشنبه این عملیات به حالت تعلیق درآمد.

همچنین یادداشتی در دامنه کوه یافت شده که احتمالا توسط شیبویا نوشته شده و در آن اینطور آمده که آنها قصد دارند قله ۹۵۴ متری کوه را فتح کنند و از صعود به دو قله کوه که طبق برنامه‌های قبلی در نظر داشته‌اند، منصرف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، مناطق جستجو پس از اینکه نشانه‌هایی از این دو کوهنورد در یکی از مسیرهای کوهنوردی کوه “مت. ماستودایرا” یافت شد، گسترش یافته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید