آغاز روند خارج کردن تروریست ها و خانواده‌هایشان از شهر رستن سوریه

    کد خبر :276474

عملیات خارج کردن اولین گروه از تروریست ها و خانواده هایشان از شهر رستن سوریه با ورود چندین اتوبوس به این شهر آغاز شده است.

به گزارش بازتاب به نقل از سانا، امروز دوشنبه چندین اتوبوس برای انتقال تروریست ها و خانواده هایشان به شمال سوریه، وارد شهر رستن سوریه شده اند.

بر اساس این خبر چندین اتوبوس از شهر حماه و از مسیر بین المللی حماه-حمص به شمال شهر رستن رفته اند تا تروریست ها و خانواده هایشان را از این منطقه خارج کرده و این منطقه را آزاد شده و خالی از وجود تروریست ها اعلام کنند.

منابع سوری گزارش داده اند که دست کم ۱۰۰ اتوبوس برای انتقال ۴ هزار نفر وارد شهر رستن شده اند و تروریست ها را به شهر جرابلس در حومه حلب انتقال خواهند داد.

پیش از آغاز روند خارج کردن تروریست ها از ریف حمص و حماه جنوبی گروه های تروریستی ۶ تانک و تجهیزات نظامی سنگین و مقداری از ذخایر موشکی خود را به ارتش سوریه تحویل داده و به موازات آن یگان های پاکسازی ارتش سوریه عملیات پاکسازی مسیر بین المللی حمص-حماه را به پایان رسانده اند.

از ابتدای ماه جاری میلادی توافقی میان ارتش سوریه و گروه های مسلح معارض ایجاد شد تا بر اساس آن تروریست ها و خانواده هایشان به ادلب و جرابلس انتقال داده شوند و حومه حمص شمالی و حماه جنوبی از وجود تروریست ها خالی شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید