بزرگترین حسرت دایی در جام ملت‌های آسیا چه بود؟

  • ورزشی
  • شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۰۳
    کد خبر :274785

اسطوره فوتبال ایران پس از مراسم قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در مورد این قرعه‌کشی صحبت کرد.
علی دایی، کاپیتان سابق تیم ملی ایران و آقای گل فوتبال جهان پس از مراسم قرعه کشی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات در مصاحبه با سایت الکوره گفت: ما فرصتی خوب در این مسابقات داریم. اهمیتی ندارد رقیب ما چه تیم‌هایی شدند. ما در این دوره توانایی داریم تا به مرحله بعد جام ملت‌ها صعود کنیم.

وی افزود: مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ پس از ۹ ماه دیگر آغاز می‌شود. به نظرم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ که کمتر از ۲ ماه دیگر برگزار می‌شود، بهترین فرصت برای آماده شدن برای رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است.

سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره شانس صعود ایران از مرحله گروهی جام جهانی، گفت: ما در سخت‌ترین گروه جام جهانی قرار گرفتیم، اما در فوتبال همه چیز اتفاق می‌افتد. تیم خیلی خوب کار می‌کند و امیدوارم نتایج خوبی را در جام جهانی بگیرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، مهاجم اسبق تیم ملی کشورمان درباره مسابقات جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ که سوم شدند، این طور گفت: در آن تورنمنت ما خوش شانس نبودیم. ما باید در آن سال قهرمان می‌شدیم، چون توانایی برد هر تیمی در آن مسابقات را داشتیم. آرزوی ما قهرمانی و درخشش دوباره تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها است.

تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با تیم‌های عراق، یمن و ویتنام همگروه شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید