انتقاد ملی‌پوش شطرنج از رفتار یک رئیس هیئت و عمل نکردن به وعده‌هایش

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۳۷
    کد خبر :272658

قهرمان شطرنج جوانان آسیا از عملکرد رئیس هیئت خراسان رضوی انتقاد کرد.

مسعود مصدق‌پور قهرمان شطرنج جوانان آسیا اظهار داشت: در چند سال اخیر با توجه به برگزاری مسابقات مهم در استان خراسان رضوی و شهر مشهد، شاهد آن هستیم آن چیزی که باید عمل می‌شود، صورت نگرفته است. در همه تورنمنت‌ها جایزه نفرات برتر در روز اختتامیه داده می‌شود، اما در مسابقاتی که استان ما برگزار می‌کند، مسئولانش قول می‌دهند که جایزه را بفرستند که این مسئله ممکن است چند ماه و حتی یک سال طول بکشد. چند سال قبل یکی از ملی‌پوشان شطرنج در آبان ماه به مقام نخست یکی از تورنمنت‌ها رسید، اما جایزه‌اش را آبان سال بعد دریافت کرد.

وی افزود: تابستان سال 96 از طریق فدراسیون به من گفته شد که دو دوره تخصصی مربیگری در مشهد برگزار کنم. مبلغ ورودی هر دوره 100 هزار تومان بود و هر بار نیز در حدود 20 نفر در آن شرکت داشتند. من این کلاس‌ها را برگزار کردم، اما حق‌الزحمه 1.5 میلیون تومانی‌ام داده نشد. در واقع پول از نفرات شرکت کننده گرفته شد، اما معلوم نشد به کجا رفته است.

به گزارش تسنیم ،قهرمان زیر 18 سال جهان در سال 2015 ادامه داد: نمی‌دانم چه اتفاقاتی در خراسان رضوی می‌افتد که این موضوع جدی گرفته و حل نمی‌شود و برخی افراد نیز با خیال راحت کار خود را انجام می‌دهند. متاسفانه در سال‌های اخیر و با وجود افتخاراتی که کسب کرده‌ایم، اما هیچ تقدیری صورت نگرفته است. به ما در مشهد قول برای مراسم تجلیل می‌دهند، اما هرگز شاهد آن نیستیم. نکته جالب توجه اینکه هیئت شطرنج مشهد گزارش قهرمانی ما را ارائه می‌کند، اما هیچ کاری برای ما انجام نمی‌دهد. در واقع او از این عناوین سوءاستفاده می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید