مستند مسابقه «خانه ما» این بار در تبریز

    کد خبر :267420

افشار گفت: پس از «خانه ما»، ساخت مستند مسابقه کارآفرینی را با نگاهی به کسب و کار جامعه در تابستان شروع خواهیم کرد.

صدا و سیما از سال های گذشته تا امروز در قالب های مختلفی ساخت مستند و مسابقات را تجربه کرده است. در این میان مستند مسابقاتی مانند «آب و آتش»، «فرمانده»، «ضدگلوله» و … توانستند مخاطبان بسیاری را جذب کنند و بارها از شبکه های مختلف سیما پخش شوند.

حسین افشار تهیه کننده مستند مسابقه «ضدگلوله»، در خصوص تولید آثار جدید با ساختار مستند مسابقه رئالیتی شو گفت: تصمیم داریم در آینده مدل های مختلفی از مستند مسابقات رئالیتی شو را تجربه کنیم. البته در تلویزیون گروه های مختلف دیگری هم کار می کنند. در گروه تصویربرداری و کاری خودمان به غیر از مسابقات «ضدگلوله» و «فرمانده»، مستند مسابقه «خانه ما» را در دست داریم و سری جدید آن را در تبریز ادامه خواهیم داد.

وی افزود: پس از «خانه ما»، تولید مستند مسابقه کارآفرینی را با نگاهی به کسب و کار جامعه در پیش خواهیم داشت. در حال حاضر سناریوی آن به پایان رسیده و ضبط آن را در تابستان شروع می کنیم.

تهیه کننده مستند مسابقه «ضدگلوله» درخصوص زمان پخش این مسابقه تلویزیونی گفت: با توجه به مراحل ضبط و فنی آن، شاید پخش آن برای زمستان سال جاری یا عید سال آینده باشد.

افشار در پایان با اشاره به بازخوردهای خوب مخاطبان از این نوع ساختار مسابقه‌ای، اظهار کرد: ایده های مختلفی در جامعه برای تولید مستند مسابقات رئالیتی شو وجود دارد، اما این را باید در نظر داشت که این نوع ساختار پیش تولید سنگین و زمان‌بری دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید