عملیات سیل‌ و طوفان در دو استان همچنان ادامه دارد

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵
    کد خبر :263512

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به عملیات امدادرسانی در مناطقی از 15 استان متاثر از سیل،‌ آب گرفتگی و طوفان از ادامه عملیات در استان‌های ایلام و چهار محال و بختیاری خبر داد.

مرتضی سلیمی در گفت و گو با ایسنا به تشریح گزارش عملیات امدادرسانی در استان‌های درگیر سیل، آب‌گرفتگی و طوفان پرداخت و گفت: با توجه به بارندگی‌های اخیر و تغییرات شرایط جوی، 15 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، لرستان و یزد از این شرایط متاثر شدند و از تاریخ 23 فروردین تا ساعت 6 امروز امدادرسانی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تا کنون به 81 شهر، روستا و مناطق عشایر نشین در این استان‌ها امدادرسانی شده است، افزود: امدادرسانی در استان‌های ایلام و چهار محال و بختیاری همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات تا کنون به 2310 نفر امدادرسانی شده است گفت: 388 امدادگر در قالب 123 تیم امدادرسانی در امدادرسانی شرکت کردند و در این مدت 381 نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین 26 دستگاه خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند و علاوه بر آن امدادگران در 83 واحد مسکونی که دچار آب‌گرفتگی شدند را از آب تخلیه کردند.

سلیمی از توزیع اقلامی در میان حادثه دیدگان اشاره کرد و گفت: در طول عملیات اقلام مختلفی از جمله چادر، پتو، موکت، نایلون، والور و فانوس، ست شست و شو، کنسروجات، برنج، قند و شکر و نان توزیع شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید