آیزنشتات: باید نیروی انسانی ارتش سوریه در حمله هدف قرار گیرد!

    کد خبر :259733

تحلیلگر معروف امور نظامی و امنیتی آمریکا ضمن ترغیب حمله واشنگتن به سوریه به اهدافی که باید به زعم وی مورد هدف قرار گیرد، اشاره کرده است.

به گزارش بازتاب به نقل از روسیاالیوم، مایکل آیزنشتات تحلیلگر شناخته شده امور نظامی و امنیتی در امریکا در تازه ترین تحلیل خود توصیه هایی در زمینه حمله به سوریه کرد.

وی اعلام کرد: آمریکا باید از هدف قرار دادن اهدافی که به نظامیان روس آسیب می زند خودداری کند و تمرکز خود را مراکز اساسی دولت سوریه قرار دهد.(به زعم وی) زیر ساختها سلاح شیمیایی هدف قرار گیرد و به طور اساسی حمله آمریکا باید به توان نظامی دولت سوریه باشد.

آیزنشتات گفت: باید نیروهای ارتش سوریه که نقش به سزایی در پیروزی های اسد داشته اند هدف قرار گیرد. نیروهای لشگر چهارم زرهی، گارد ریاست جمهوری و نیروهای ببر و نیز(به زعم وی) یگان هوایی که از سلاح شیمیایی و بشکه های انفجاری استفاده می کند هدف قرار گیرد.

وی افزود: اگر حملات آمریکا موفق به تقلیل و کم کردن نیروهای اساسی ارتش سوریه شود هزینه روسیه و ایران در سوریه بالا خواهد رفت. باید نیروی انسانی ارتش سوریه هدف قرار گیرد زیرا روسیه و ایران توان جایگزینی ادواتی که هدف حمله قرار می گیرد دارند اما امکان جایگزین کردن نیروی انسانی نظامی را ندارند.

این کارشناس امور امنیتی و نظامی آمریکا از دولت آمریکا خواست که کاخ ریاست جمهوری در جبل قاسیون را هدف قرار دهد و از حملات اسرائیل در سوریه حمایت کند و آنرا در راستای تقسیم وظایف(میان آمریکا و رژیم صهیونیستی) در سوریه دانست.

وی گفت: مشکل با یک حمله حل نمی شود و نیاز به حملات بیشتری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید