میزبانی جام جهانی کشتی دوباره به ایران می رسد؟

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰
    کد خبر :259112

بعد از بازگشت رسول خادم به فدراسیون کشتی، ایران بار دیگر شانس کسب میزبانی جام جهانی را دارد.

از سال گذشته میلادی میزبانی جام جهانی 2018 کشتی فرنگی با تصویب در کنگره اتحادیه جهانی به ایران رسیده بود.

فدراسیون کشتی که خودش را برای میزبانی این رقابت ها در اردیبهشت ماه آماده کرده بود؛ چندی پیش توسط اتحادیه جهانی غافلگیر شد. نامه ای که به امضای لالوویچ رسیده بود، محتوایی مبنی بر اینکه جام جهانی کشتی فرنگی به خاطر نزدیکی با رقابت های قهرمانی اروپا به آذرماه موکول می شود، در دل خود جای داده بود.

این موضوع با واکنش تند ایران و نامه رسول خادم مبنی بر اینکه آزادکاران ایرانی در صورت عدم تغییر تصمیم اتحادیه جهانی به جام جهانی آمریکا نمی روند، همراه بود.

در نهایت این اتفاق هم رخ داد و ایران در دورانی که رسول خادم از فدراسیون کشتی دور شده بود، به آمریکا سفر نکرد و بعد از ۶ سال قهرمانی جام جهانی را از دست داد.

حالا با اینکه در آخرین نامه اتحادیه جهانی کشتی به ایران اعلام شده بود درباره میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی دوباره تصمیم گیری می شود؛ رسول خادم در تلاش است این میزبانی را بار دیگر برای ایران در اختیار بگیرد.

به گزارش ورزش سه، حمید بنی تمیم، نایب رییس فدراسیون کشتی در این باره “ورزش سه” گفت: طی آخرین اعلام اتحادیه جهانی به ما، می توانیم در آینده درباره میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی صحبت کنیم. شانس زیادی هم برای اخذ این میزبانی داریم. حالا که تکلیف فدراسیون مشخص شده، فرصت هست تا مجددا میزبانی را پس بگیریم. آذرماه زمان برگزاری این رقابت ها تعیین شده که می توانیم بعد از پشت سر گذاشتن بازی های آسیایی و مسابقات جهانی روی آن تمرکز کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید