تبریزی: کار ذوب‌آهن برای نایب قهرمانی آسان نیست/ اتفاق خوبی نیست که ما و استقلال با هم روبه‌رو شویم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
    کد خبر :258185

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که این تیم برای دستیابی به‌عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر کار آسانی ندارد.

مرتضی تبریزی در مورد پیروزی ذوب‌آهن برابر سپیدرود رشت اظهار داشت: ما بازی خوبی انجام دادیم و در نهایت به حق‌مان رسیدیم. ذوب‌آهن شایسته برد بود و خوشحالم که یک گام محکم دیگر را برای کسب مقام دومی برداشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که ذوب‌آهن برای کسب مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر چقدر شانس دارد، عنوان کرد: ما شانس خوبی داریم و مدتی است که این جایگاه را هم حفظ کرده‌ایم، ولی کار ما برای کسب این عنوان آسان نیست. چند تیم دنبال رسیدن به رده دوم جدول هستند، این در حالی است که ما سه بازی سخت برابر پرسپولیس، نفت تهران و فولاد داریم که باید بیشترین امتیاز را بگیریم.

تبریزی با اشاره به وضعیت ذوب‌‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا و بازی آخر شاگردان قلعه‌نویی برابر لوکوموتیو گفت: ما در بازی با الدحیل خیلی ساده شکست خوردیم و این در حالی است که آنها اصلاً مستحق برد نبودند. حالا کار به بازی آخر کشیده شده است و ما باید در ازبکستان شکست نخوریم. پتانسیل فنی تیم ما بالاست و با توجه به اینکه برای صعود نیاز به یک مساوی داریم، ان‌شاءالله در تاشکند به مرحله حذفی صعود خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم ،مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در مورد احتمال تقابل استقلال و ذوب‌آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: اینکه این دو تیم در مرحله بعدی با هم روبه‌رو شوند اتفاق خوبی نیست و حیف است که یکی از تیم‌های ایرانی خیلی زود حذف شود. البته فعلاً که چیزی به صورت قطعی مشخص نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید