زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری بهار ماست

    کد خبر :248473

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: «زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری»؛ بهار ماست و «اقتصاد دانش‌بنیان»؛ بوستان آن است.

به گزارش بازتاب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر سورنا ستاری؛ معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان با صدور پیامی فرا رسیدن سال نو را تبریک گفت.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در این پیام نوروزی یادآور شده است: «آسمان سبک‌بال است. اما همه هستی در اوست. نقطه اشارت مومنان به اوست. نور در اوست. ظلمت و گرما در اوست. آسمان با آن همه سترگی، بار امانت نتوانست کشید. چشم وظیفه‌اش را بر این دایره‌ی خاکی انداخت و اشرفیت، قسمت ما شد.

نوروز، نهضت زمین برای زیستن در آسمان است. اما ما که دائما زنده‌ایم؛ نوروز ما کجاست؟ زمستان ما کجاست؟ پاییز و تابستان‌مان کو؟ نوروز ما آن زمان خواهد شکفت که گل‌های خلاقیت و اندیشه‌مان، بر زمین عمل، رخ برآورده باشند.»

وی خاطرنشان کرد: «زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری»؛ بهار ماست. «اقتصاد دانش‌بنیان»؛ بوستان آن است. اگر امروز را دریابیم و فردا را رها کنیم، در پاییزیم. اگر فردا همه‌چیزمان باشد و امروز را نسازیم، در زمستان‌ایم. اندیشمند جهان‌ساز، اویی‌ست که ذهن‌اش نوروزی است؛ ذهنی که از زمستان جان گرفته است و شکفته است.

در ایام خوش طبیعت که بوی بهارانه‌اش، دل‌گشاست و روح‌فزا، شادابی و شادکامی همه هموطنان عزیزم به ویژه بازیگران عرصه علم و فناوری و زیست بوم کارآفرینی را از خداوند باری‌تعالی خواستارم و نوروز پرشکوفه زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری را که به‌زودی فرا خواهد رسید، آرزومندم.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید