بازگشایی رمپ شمال به غرب محور شهید باقری به بزرگراه خرازی

    کد خبر :246279

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ از بازگشایی رمپ شمال به غرب محور شهید باقری به بزرگراه خرازی به منظور تسهیل در عبور و مرور اهالی منطقه به سمت غرب و افزایش دسترسی‌ها پس از اتخاذ تمهیدات خاص ایمنی در هفته های آتی خبر داد.

به گزارش ایسنا مریم نخعی پور با اعلام ویژه برنامه‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک برای استقبال از بهار و اجرای طرح‌های نوروزی در منطقه اظهارکرد: عملیات نگهداشت علائم و تجهیزات ترافیکی سطح منطقه به‌صورت گسترده در سه بازه زمانی ۱۵ روزه از ابتدای اسفندماه ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ انجام خواهد شد. دو محور در دستور کار این معاونت به‌طور ویژه جهت نگهداشت تابلوهای هدایت مسیر و خط کشی قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲،وی در پایان گفت: متاسفانه با توجه به اینکه وضعیت نگهداشت علائم و تجهیزات ترافیکی در ورودی غربی شهر تهران در محور بزرگراه فهمیده از ابتدای پل بهنوش تا منتهی الیه غربی مسیر در محدوده وردآورد از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ ضمن اعلام درخواست از اداره راه استان تهران، رسیدگی بیشتر و بهتری به وضعیت نگهداشت این محور در آستانه نوروز را خواستار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید