مجلس در مورد استیضاح وزیر کار کوتاه نمی‌آید؛ حتی یک روز ادامه فعالیت ربیعی به صلاح کشور نیست

    کد خبر :242092

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به حجم بالای کاری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله حوزه حمل و نقل کشتیرانی، هواپیمایی و ریلی افزود: همه این فعالیت‌های اقتصادی در دست وزیری است که تنها چیزی که بلد نیست، اقتصاد کشور است.

مجلس در مورد استیضاح وزیر کار کوتاه نمی‌آید، چون استمرار وضعیت کنونی و حتی یک روز ادامه فعالیت ربیعی به صلاح کشور نیست

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس در مورد استیضاح وزیر کار کوتاه نمی‌آید، چون استمرار وضعیت کنونی و حتی یک روز ادامه فعالیت ربیعی به صلاح کشور نیست.

به گزارش «انتخاب» ؛ محمدرضا پورابراهیمی جمعه شب در جشن میلاد حضرت زهرا (س) در محل تکیه فاطمیه شهر کرمان که با حضور جمعی از مسئولان و دوستداران اهل‌بیت (ع) برگزار شد، اظهار داشت: چرا رئیس جمهور وزیری را که بخش عظیمی از اقتصاد کشور در اختیار دارد و بارها گفتیم توان اداره کشور را ندارد، برای دومین مرتبه برای کابینه معرفی می‌کند.

پورابراهیمی به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره داشت و گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان یکی وزیر ناکارآمد است که متاسفانه به دلیل هزینه‌هایی فرصتی که این وزارتخانه در اقتصاد کشور ایجاد کرده، بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی دامنگیر کشور شده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حجم بالای کاری در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از جمله حوزه حمل و نقل کشتیرانی، هواپیمایی و ریلی افزود: همه این فعالیت‌های اقتصادی در دست وزیری است که تنها چیزی که بلد نیست، اقتصاد کشور است.

وی تصریح کرد: مجلس در مورد استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کوتاه نمی‌آید، چون استمرار وضعیت کنونی و حتی یک روز ربیعی به صلاح کشور نیست.

پورابراهیمی ادامه داد: مگر می‌توان با مردم تعارف داشت و جریان و گروه سیاسی برای ماندن در وزارت درست کنیم، به وزیر تعاون تذکر می‌دهیم که از لابی سیاسی دست بردارد.

وی گفت: امروز کشور ما افرادی را می‌خواهد که شایسته برای اداره کشور باشد، مجلس که برخاسته از اعتماد مردم است با تمام توان مقابل نارسایی اقتصادی ایستاده و ذره‌ای از آنچه را که به عنوان امنیتی از مردم بر دوش دارد، کوتاه نمی‌آییم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسائل اقتصادی را در کشور سامان می‌دهیم، چون بخش زیادی از آنها با برنامه‌ریزی قابل حل است و به غیر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وزارت‌خانه‌های دیگری هم هستند که باید برای آنها تعیین تکلیف کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید