فضای همکاری علمی میان ایرانداک و انجمن کتابداری ایجاد می‌شود

    کد خبر :240333

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) و انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در راستای ایجاد فضای همکاری متقابل علمی، تفاهم نامه امضا کردند.

تفاهم‌نامه همکاری‌ علمی بین پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران و انجمن کتابداری و اطلاع‌رسانی ایران میان سیروس علیدوستی رئیس این پژوهشگاه و فریبرز خسروی رئیس این انجمن، به امضا رسید.

همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران با انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران در قرار دادن فضا برای جلسات کاری انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و کمیته‌های آن و برگزاری میزگردها از موضوعات این تفاهم نامه است.

همچنین کمک پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران به برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران بر پایه امکانات مورد توافق و نیز همکاری پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در برگزاری همایش‌ها و رخدادهای علمی – پژوهشی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران از جمله موضوع این تفاهم‌نامه همکاری است.

پذیرش عضویت حقوقی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران، در نظر گرفتن تخفیف برای عضویت حقیقی کارکنان پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

به گزارش مهر، امکان استفاده از دوره‌های آموزشی، انتشارات، شرکت در نشست‌ها و مجامع علمی انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران برای کارکنان ایرانداک با تخفیف ویژه و استفاده از امکانات در اختیار گذاشته شده پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران صرفا برای امور انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و عدم واگذاری آن به غیر از دیگر موضوعاتی است که در این تفاهمنامه قید شده است.

مدت این تفاهم‌نامه دو سال اعلام شده و تمدید آن پس از پایان تفاهم‌نامه و یا ایجاد هرگونه تغییر در مفاد تفاهم‌نامه، با توافق دو طرف امکان پذیر است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید