شرطم برای لژیونر شدن حجاب بود که نپذیرفتند/ موفقیت در تحصیل را مدیون ورزش هستم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ۹:۰۶
    کد خبر :239563

ملی پوش تیم فوتسال بانوان مشکی پوشان علت موفقیت تحصیلی‌اش را ورزش عنوان کرد و گفت: پیشنهادات خارج از کشور داشتم اما به‌خاطر حجابم لژیونر شدنم منتفی شد.

لیگ برتر فوتسال زنان روز گذشته به پایان رسید و تیم مشکی پوشان در اولین حضورش در لیگ توانست رتبه چهارم جدول را از آن خود کند.

رویا کلاتی بعد از درخشش در لیگ امسال به تیم ملی فوتسال دعوت شد و در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: حدود ۶ سال پیش و از ۱۵سالگی فوتسال را با تیم لیگ برتری مشهد شروع کردم، اما پیش از آن در اردوهای ملی نوجوانان و جوانان فوتبال حضور داشتم.

وی افزود: ١٠ سالگی تیم فوتسال سپاهان مشهد بودم، بعد از آن تیم ملی نوجوانان و جوانان فوتبال دعوت شدم و به‌خاطر نداشتن تیم فوتبال مشهد، در تیم‌های فوتسال آموزش و پرورش بازی می‌کردم و بعد از آن لیگ برتر فوتسال را شروع کردم، ٦ سال است که در لیگ برتر بازی می‌کنم.

ملی پوش تیم فوتسال مشکی پوشان تصریح کرد: سال ۲۰۱۶ به تیم ملی فوتسال دعوت شدم و تورنومنت روسیه و بازی‌های دوستانه تیم ملی با روسیه در ایران را حضور داشتم، از ابتدا عاشق فوتسال بودم و خانواده کاملا ورزشی داشتم که همیشه حمایتم کردند.

کلاتی در خصوص اینکه ورزش بر تحصیلش تاثیر مثبت گذاشته است، بیان کرد: دلیل موفقیت‌های درسیم را ورزش می‌دانم، در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت ورزشی در دانشگاه فردوسی هستم و معتقدم آدم باید عاشق باشد تا به چیزی برسد، من عاشق درس و فوتسال هستم.

وی هدف‌های زیادی را برای موفقیت در ورزش و تحصیل ترسیم کرد و گفت: بزرگ‌ترین هدفم افتخار آفرینی برای کشورم است که تمام توانم را برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیرم.

به گزارش فارس، بازیکن تیم فوتسال بانوان مشکی پوشان اظهار کرد: از کشورهای دیگر پیشنهاد داشتم و دوست دارم لژیونر شوم، اما شرایطش نیست و مهم‌ترین دلیل نرفتنم و رد کردن پیشنهاداتم حجاب است که هر کشوری آن را نمی‌پذیرد.

کلاتی افزود: لیگ کشورهای آسیایی و مسلمان شرایطش راحت‌تر خواهد بود تا اروپایی، ان شاء الله روزی برسه که بشه با همین پوشش در لیگ‌های اروپا هم بازی کرد،
چون خانم‌های إیرانی واقعا توانمند هستند و من مطمئنم در آینده‌ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد، در فصل بعد اولویت اول من مشهد است، اما به پیشنهاد‌های خوب هم فکر می‌کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید