خشایار الوند: بعید است با مهران مدیری همکاری کنم

    کد خبر :238460

چرا برادران قاسم خانی و من که همگی جز گروه نویسندگان آثار مدیری بودیم در اکران خصوصی «ساعت ۵ عصر»که به قول دوستان بزرگترین اکران خصوصی سینمای ایران بود حضور نداشتیم؟
خشایار الوند نویسنده ای که سالها در گروه مهران مدیری حضور داشت مدتی کوتاه پیش از اکران «ساعت ۵عصر» نخستین تجربه سینمایی مدیری به گلایه از حذف نامش از اقلام تبلیغاتی فیلم پرداخته بود.

به گزارش تسنیم این نویسنده در ارتباط با حواشی که پیرامون عدم درج نام وی به عنوان فیلمنامه نویس فیلم سینمایی «ساعت ۵ عصر» ایجاده شده بود، گفت: در حال حاضر از حذف نام خودم به عنوان نویسنده این اثر سینمایی خیلی خوشحال هستم و مهران مدیری هم کاملا حق دارد که نام خودش را به عنوان نویسنده «ساعت ۵عصر» قید کند زیرا وقتی این فیلم را تماشا کردم، متوجه شدم از فیلمنامه‌ای که برای «ساعت ۵ عصر» نوشته بودم تنها ایده و طرح اصلی آن باقی مانده است، موقعیت‌ها و دیالوگ‌ها به طور کلی تغییر پیدا کرده بود در مجموع از حذف نام خودم به عنوان نویسنده «ساعت ۵ عصر» خوشحال هستم.

از اینکه نامم به عنوان نویسنده «ساعت 5 عصر» نوشته نشد خوشحالم

الوند در همین راستا اضافه کرد: خیلی جالب است که از ابتدای پیش تولید «ساعت ۵ عصر» تا شروع فیلمبرداری اسم تمام عوامل را کامل می نوشتند و اعلام می کردند اما نه اسم خشایار الوند را به عنوان نویسنده اعلام می کردند نه اسم مهران مدیری را، البته در مجموع همانطور که اعلام کردم از حذف نام خودم به عنوان نویسنده «ساعت ۵ عصر»خیلی خوشحال هستم ولی دیدن این اتفاق‌ها برایم عجیب بود.

وی در ادامه گلایه های خود از مهران مدیری، تصریح کرد: چرا برادران قاسم خانی و من که همگی جز گروه نویسندگان آثار مدیری بودیم در اکران خصوصی «ساعت ۵ عصر»که به قول دوستان بزرگترین اکران خصوصی سینمای ایران بود حضور نداشتیم و تنها امیر مهدی ژوله در آن مراسم بود؟ عدم حضور پیمان و محراب قاسم خانی و من حتما دلایلی دارد که بخشی از آن کاملا روشن است.

بعید است با مهران مدیری همکاری کنم
نویسنده سریال «علی البدل» در پاسخ به اینکه آیا در صورت پیشنهاد همکاری مجدد از سمت مهران مدیری مجددا با وی همکاری خواهد کرد یا خیر، گفت: من و مهران مدیری 20 سال است که رفیق هستیم و با اینکه مدتی است با یکدیگر صحبت نکردیم هر کجا که با ایشان مواجه شوم حتما به گرمی با این دوست و همکار قدیمی برخورد خواهم کرد ولی در حال حاضر مهران مدیری مشغول ساخت برنامه «دورهمی» است و افراد دیگری در کنار وی قرار دارند. من هم مسیر خودم را خواهم رفت از این رو خیلی بعید است که دیگر با مدیری همکاری کنم.

خشایار الوند در ارتباط با فعالیت های آینده خود، تصریح کرد: قبل از اینکه سفارش ساخت «دیوار به دیوار ۲» ارائه شود قرار بود با محسن تنابنده نگارش یک سریال را برای ماه رمضان سال آینده آغاز کنیم که با توجه به حضور من در«دیوار به دیوار ۲» و درگیری‌های شخصی محسن تنابنده نوشتن سناریو آن متوقف شد، البته شاید بعد از تعطیلات نوروز سال آینده، نوشتن سناریو این سریال را به کارگردانی محسن تنابنده شروع کردیم.

این نویسنده درباره انگیزه‌های کارگردانی خود، گفت: سال‌ها قبل خیلی انگیزه ساخت فیلم و کارگردانی داشتم در حال حاضر هم یک طرح دارم که فضای خاصی دارد و در سینمای ایران کمتر نمونه مشابه آن را تماشا کردیم، خیلی دوست دارم که خودم این طرح را بسازم چرا که خودم به عنوان نویسنده راحت تر متوجه فضاسازی‌های آن می‌شوم

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید