محمدخانی: پرسپولیسی‌ها 4 پاس درست هم به هم ندادند/ منشا نباید روی نیمکت قرارمی‌گرفت

  • ورزشی
  • جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ۱۰:۰۶
    کد خبر :235012

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس بسیار بد بازی می‌کرد و بازیکنان 4 پاس درست به یکدیگر ندادند.

ناصر محمدخانی در مورد شکست پرسپولیس در دربی 86، گفت: پرسپولیس خیلی بد بود هیچ وقت تیم را اینقدر ضعیف ندیده بودم آنها حتی 4 پاس هم نمی‌توانستند به یکدیگر بدهند. بارها پاس‌ها را شمردم تا ببینم تعداد آنها به 10 می‌رسد که دیدیم اینطور نمی‌شد.در زمین خودشان هم توان پاسکاری نداشتند. در نیمه اول کنترل بازی در اختیار استقلال بود اما در نیمه دوم شرایط بهتری شد و بعد از حضور صادق محرمی پرسپولیس کمی هجومی‌تر کار کرد نمی‌دانم چرا از این بازیکن از ابتدا استفاده نشد بازیکنی که میل به حمله دارد و خیلی راحت بازیکن پیش‌رویش را از مقابل برمی‌دارد چرا از ابتدا استفاده نشد.

پرسپولیس دو پاس هم به علیپور نرساند هر دو تیم با 5 هافبک وارد زمین شدند و محتاط کار می‌کردند، پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی می‌کرد شما دیدید وقتی منشا آمد همه چیز تغییر کرد و پرسپولیسی‌ها حتی به دروازه استقلال نمی‌رسیدند.

وی در مورد نیمکت‌نشینی منشا اظهار داشت: من مربی هم نیستم و نمی‌دانم بازیکنان در تمرین چه کاری کردند و چقدر آماده بودند اما در اکثر بازی‌ها منشا به میدان رفته بود و فکر نمی‌کردم پرسپولیس در این مسابقه با یک مهاجم بازی کند. وقتی که تیم صدرنشین است و هیچ استرسی ندارد نباید از باخت نگران باشد. الان پرسپولیس باخت چه اتفاقی افتاد نباید تیم با ترس در زمین حاضر می‌شد. اینکه تیم دائم پاس رو به عقب می‌دهد نشان‌دهند ترس است.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد اینکه به نظر می‌رسد بعد از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس آن صلابت گذشته را ندارد عنوان کرد: بله،‌همین طور است وقتی تیم 15 ، 16 اختلاف با حریفش دارد چرا باید با دلشوره و استرس بازی کند. اصلا دلشوره درست نبود. شرایط طوری نبود که پرسپولیس با یک باخت قهرمانی را از دست بدهد. واقعا برایم جای تعجب دارد که چرا تیم با یک مهاجم بازی کرد شما اصلا امروز ندید یک توپ به علیپور برسد. فرشید احمدزاده هم بسیار پر اشتباه بود و توپی که او لو داد به گل تبدیل شد.

وی در مورد اینکه شفر اعلام کرده پرسپولیس بازی بزن زیرش را انجام می‌داد خاطرنشان کرد: آنها همین نوع بازی را انجام می‌دادند در نیمه اول استقلال سوار بود که یک موقعیت مهاجم خارجی این تیم و یک موقعیت شجاعیان به دست آورد در نیمه دوم پرسپولیس بهتر بازی کرد پرسپولیس در بازی دیروز هافبک طراح نداشت و کسی نبود که مهاجمان را صاحب توپ کند شما ندید که یک بازیکن پاس درستی به علیپور بدهد.

به گزارش فارس ، پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که مقصر این شکست چه کسی بود عنوان کرد: هم بازیکنان پر اشتباه ظاهر شدند و هم کادر فنی ترکیب را محتاطانه چید تیمی که این همه اختلاف امتیاز دارد باید با روحیه باشد استقلال باید در این بازی با استرس بازی کند پرسپولیس با یک بازی هم قهرمان می‌شد اما یک پاس درست و حسابی و ارسال مناسب ندیدم مطمئنا تیمی که بد بازی کند نتیجه را واگذار می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید