کل‌کل بازیگر زن مشهور با استقلالی‌ها+عکس

    کد خبر :234837

مهراوه شریفی نیا در آستانه بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال، پستی را در صفحه اینستاگرامش به دربی هشتاد و ششم اختصاص داد.
تیم‌های استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر امروز «پنج شنبه» از ساعت 15:45 به مصاف یکدیگر می روند تا دربی 86 را رقم بزنند. در این بین بازار کری‌خوانی طرفداران دو تیم داغ است.

مهراوه شریفی نیا بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران نیز که به شدت طرفدار تیم پرسپولیس است ضمن تعریف خاطره‌ای از تماشای بازی‌های دربی در دوران کودکی‌اش، در صفحه اینستاگرام نوشت: همه‌ی ما پرسپولیسی‌ها و همه‌ی شما استقلالی‌ها چه ببریم چه ببازیم باز هم طرفدار تیم محبوبمون باقی می‌مونیم.

شریفی نیا نوشت:

“کل‌کل آزاده.فقط حواستون باشه که اینجا خانواده نشسته.من در دوران نوجوانی به شدت فوتبال‌دوست بودم و یک پرسپولیسی دو آتیشه.

در این حد که روی درِ کُمدم یک جدول کشیده بودم و تمام جزئیاتِ بازی‌های پرسپولیس رو می‌نوشتم.

موقع بازی‌های پرسپولیس سر تا پا قرمز می‌پوشیدم و با دو سه تا بوق گنده و پرچم می‌نشستم پای تلویزیون و خانواده رو عاصی می‌کردم.

همه‌ی کار‌هایی رو که پسر‌ها توی استادیوم انجام می‌دادند، من توی خونه انجام می‌دادم.

آرزوم بود برم استادیوم، چند بار هم فکر کردم لباس پسرونه بپوشم و همراه کسی برم استادیوم، ولی هیچ‌وقت هیچ‌کس منو جدی نگرفت و خودمم کم‌کم از انجام این کار پشیمون شدم.

این روز‌ها دیگه مثل اون سال‌ها پیگیر نتایج و بازی‌ها نیستم، ولی هنوز فوتبال برام جذابه و پرسپولیس همون جایگاه رو توی قلبم داره.

اگه همین الان مثل همه جای دنیا.

در کشور ما هم به زنان اجازه‌ی ورود به ورزشگاه داده بشه، من هم حتما می‌رم استادیوم تا آرزوی مهراوه‌ی نوجوان رو برآورده کنم.

امیدوارم که چنین روزی رو ببینم.

پی‌نوشت:

نمی‌دونم چرا از دوران دبیرستان و دانشگاه تا همین الان تقریبا اکثر دوستان صمیمی من استقلالی از آب در اومدن!

در نتیجه درسته که من استقلالی نیستم، ولی استقلالی‌ها رو دوست دارم و از کل‌کل باهاشون لذت می‌برم.

قطعا همه‌ی ما پرسپولیسی‌ها و همه‌ی شما استقلالی‌ها چه ببریم چه ببازیم باز هم طرفدار تیم محبوبمون باقی می‌مونیم، به نظرم قشنگ‌تره که با دوستی و احترام از کل‌کل لذت ببریم و از تحقیر و تمسخر و توهین به ظاهرِ بازیکنان و مربیان و طرفدارانِ دو تیم بپرهیزیم….

ما که چه ببره چه ببازه دوستش داریم.

ولی امیدوارم شیرینیِ قهرمانی با برد امروز دلچسب‌تر بشه”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید