آغاز سومین روز جستجوی هواپیمای تهران – یاسوج

    کد خبر :227939

مدیر کل ستاد مدیریت بحران اصفهان با اعلام آغاز سومین روز جستجوی هواپیمای تهران – یاسوج گفت: امروز تجهیزات بهتری در منطقه وجود دارد و خودروهای برف‌پیما به منطقه اعزام‌ شده‌اند.

شیشه فروش در گفت‌وگو با  ایسنا افزود: روز گذشته به صورت دستی به بالگردها سوخت رسانی می‌شد اما امروز خودرویی از سوی اداره کل سوخت‌گیری هواپیمایی کشور به محل اعزام‌ شده است.

متاسفانه امروز از حضور خبرنگاران در محل جلوگیری می‌شود.

مدیر کل ستاد مدیریت بحران اصفهان با تشریح اقدامات انجام شده تاکنون برای یافتن هواپپمای تهران – یاسوج تصریح کرد: شب گذشته تیم‌های هوافضا و سازمان‌های هواپیمایی کشوری و هم‌چنین با بهره‌گیری از گزارش‌هایی که بلدهای محلی داشتند جلسه ویژه‌ای برای شناسایی و برنامه‌ریزی عملکرد امروز تشکیل شد.

وی ادامه داد: مختصات، مشخص شده و حدود 500 عکس و 20 فیلم از پهبادها به دست ما رسیده که توسط تیم تخصصی هواپیمایی کشوری و تیم هوافضا مورد ارزیابی دقیق قرار گرفت و در اختیار تیم‌های امداد و نجات قرار داده شد.

وی گفت: امروز هم به صورت زمینی و هوایی در کنار کوه دنا هستیم و از شیارهای غربی و شرقی این منطقه عملیات هوایی آغاز خواهد شد.

شیشه‌فروش گفت: از ساعت 6 صبح امروز سه‌شنبه اول اسفند حدود 110 تیم تخصصی کوه‌پیمایی مجهز به امکانات لازم از شیارها صعود کرده و به سمت بالا رفتند. شب گذشته نیز تعدادی از افراد در کوه ماندگار شدند و با هماهنگی که با بلدهای محلی داشتند تمام شیارهای آن محل را مورد جستجو و پایش قرار دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید