وکیل ترامپ پرداخت پول به هنرپیشه فیلم‎های مستهجن را تایید کرد

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ۱۲:۳۶
    کد خبر :224224

مشاور و وکیل شخصی رئیس جمهوری آمریکا بی‎آنکه به شرح جزئیات بپردازد؛ پرداخت پول به زنی را که گفته می‎شود زمانی با ترامپ رابطه داشته، تایید کرد.

«مایکل کوهن» وکیل شخصی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در صحبت با «نیویورک‎تایمز» پرداخت مبلغ ۱۳۰ هزار دلار به یک هنرپیشه فیلم‎های مستهجن را تایید کرد.

این در حالی است که وی پیشتر پرداخت پول به «استفانی کلیفورد» را که به نام مستعار «استورمی دانیلز» شناخته می‎شود، رد کرده بود.

کلیفورد پیشتر گفته بود که حدود ۱۰ سال پیش، با ترامپ روابطی داشته است.

این در حالی است که کوهن از تایید این مطلب که مبلغ ذکر شده را به دستور ترامپ به کلیفورد پرداخته است، طفره رفت. کوهن حتی مدعی است که این پول از محل درآمدهای شخصی خود وی پرداخت شده و ربطی به ستاد تبلیغات ریاست جمهوری ترامپ ندارد.

به گزارش مهر، پیشتر «استیو بانون» استراتژیست سابق کاخ سفید، اعلام کرده بود که وکیل ترامپ به ۱۰۰ زن حق السکوت داده تا آنها ماجرای روابط نامشروع خود با ترامپ را افشا نکنند.

پیش از آن «وال استریت ژورنال» این موضوع را که کوهن ۱۳۰ هزار دلار به عنوان حق‌السکوت به حساب کلیفورد واریز کرده است، افشا کرده بود.

اما در آن مقطع زمانی، کوهن در گفتگو با شبکه فاکس نیوز مدعی شد این گونه شایعات از سال ۲۰۱۱ به این سو بارها مطرح شده است اما ترامپ بار دیگر چنین شایعاتی را به شدت تکذیب می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید