وزیرکشور: با سیاستهای غلط نمی‌توان دنیای در حال تغییر را مدیریت کرد

    کد خبر :218380

وزیر کشور با تاکید بر اینکه روش‌های سنتی در مبارزه با اعتیاد در کشور اثرگذاری بالایی ندارند، گفت: باید از روش‌های امتحان شده عبور کرد و روش‌های جدید، خلاقانه و متناسب با شرایط حال جامعه را دنبال کرد.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی در دوازدهمین جشنواره سراسری انتخاب و معرفی آثار برتر مکتوب در زمینه مبارزه با مواد مخدر و روانگردان‌ها ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر باید پیشگیری از بروز اعتیاد در جامعه باشد، افزود: بهترین راه مبارزه با اعتیاد معتاد نشدن و مهمترین روش معتاد نشدن نیز پیشگیری است. در زمینه پیشگیری نیز باید به خصلت‌های ذاتی انسان توجه کرد. زمانی که انسان عقل وجودی خود را بشناسد در مقابل کوچکترین مشکلات احساس شکست نمی‌کند.

وی با تاکید بر نقش مراکز آموزشی در زمینه پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: ما در زمینه معرفی انسان به خود انسان کوتاهی داشته‌ایم. اگرچه در زمینه مددکاری مشورتی و … در ستاد مبارزه با مواد مخدر اقداماتی انجام می‌شود اما پیش از آن باید به نحوه ارتباط با جوانان پرداخت.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه ارتباطات در دنیایی که هر لحظه دچار تغییر می‌شود پیچیدگی‌های خاص خود را دارد تصریح کرد: نمی‌توان با سیاست‌های غلط، شخصی و سنتی جریانات دنیای در حال تغییر را مدیریت کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید