توصیه‌های سرپرست اورژانس کشور به تکنسین‌های اورژانس

    کد خبر :218185

سرپرست اورژانس کشور گفت: امانتداری موضوعی است که باید به آن توجه کنید. شما محرم مردم هستید و باید ارزش اعتماد مردم به خود را بدانید و هیچ وقت اجازه ندهید وسوسه‌های دنیا کارتان را تحت الشعاع قرار دهد.

به گزارش ایسنا، پیرحسین کولیوند در مراسم تقدیر از تکنسین‌های موتورلانس مرکز اورژانس تهران اظهار کرد: زحمات شما دیده می‌شود و چشم مردم غافل نمی‌ماند. از زمانی که طرح موتور آمبولانس آغاز شد و این موتورها وارد کشور شدند تا کنون تلاش زیادی از سوی شما صورت گرفته است و روحیه ایثارگری در میان شما وجود دارد. همکاری مسئولان سایر دستگاه‌ها با اورژانس خوب است و این همکاری‌ها در اوج خود قرار دارد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور ادامه داد: سلامت خود شما از همه چیز مهمتر است و این مسئله‌ای است که باید به فکر آن باشیم و در قالب‌های مختلف به آن توجه کنیم. از صابریان و معاونت آموزش خواهش می‌کنم در این زمینه هر کاری که لازم است انجام دهند.

وی در ادامه افزود: وقتی مردم از ما کمک می‌خواهند شرایط خاصی دارند و حتی ممکن است در این شرایط بعضی‌ها که تخصص پزشکی هم دارند نتوانند تصمیم گیری کنند ولی شما هستید که می‌توانید به آنها کمک کنید و آرامش بدهید. این مسئله راهی ندارد غیر از اینکه مسئولیت پذیر باشیم و با اخلاق خوب از شغلمان مراقبت کنیم. نوع ارتباطی که با مددجو برقرار می‌کنیم و حتی نوع احوالپرسی شما نیز در مددجویان تاثیر می‌گذارد.

کولیوند با تاکید بر پایین آمدن زمان رسیدن به محل ماموریت گفت: تا می‌توانید این زمان را پایین بیاورید. ورود موتورآمبولانس‌ها نباید ما را از ماموریت اصلی خود غافل کند و بگوییم چون موتورآمبولانس اعزام شده دیگر آمبولانس نرود. سعی کنید رضایتنامه‌هایی که می‌گیرید را به حداقل برسانید و تا می‌توانید خدمات ارائه بدهید.

کولیوند در ادامه گفت: امانتداری موضوع دیگری است که باید به آن توجه کنید. شما محرم مردم هستید و باید ارزش اعتماد مردم به خود را بدانید و هیچ وقت اجازه ندهید وسوسه‌های دنیا کارتان را تحت الشعاع قرار دهد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور با اشاره به همکاری مسئولان دستگاه‌های دیگر با اورژانس گفت: مسئولانی که در سایر دستگاه‌ها هستند به ما کمک می‌کنند. در شهرداری همکاران خوبی داریم که با اورژانس همکاری می‌کنند و تعامل وجود دارد. باید قدر این فرصت را بدانیم و تا می‌توانیم از آن برای ارائه خدمت به مردم بهره ببریم. همچنین حضور سردار مهماندار وضعیت خوبی برای اورژانس در تهران ایجاد کرده است. او آدم مسئولیت پذیر و دلسوزی است. وقتی ما می‌گوییم تکنسین‌هایمان در سرما هستند به ما اجازه می‌دهند که آنها را در کیوسک‌های راهنمایی و رانندگی مستقر کنیم. سازمان مدیریت بحران و سطوح بالاتر نیز همکاری خوبی با سازمان اورژانس دارند و این همکاری‌ها در اوج خود قرار دارد.

وی در مورد ضرورت انجام آموزش گفت: ما در نظر داریم بعضی از آموزش‌ها را بین‌المللی کنیم و همکاران ما به کشورهای دیگر بروند یا مربیان به کشور ما بیایند.

کولیوند ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های خوبی که ما امروز داریم حضور وزیر بهداشت است که علاقه عجیبی به اورژانس دارد و همیشه پیگیر است.

او همچنین گفت: اورژانس در حوادث و بلایا بسیار خوب درخشیده و تا کنون در حوادث سربلند بوده است. ما تا کنون شاکی نداشتیم و این مسئله به زحمات شما عزیزان بر می‌گردد.

کولیوند اضافه کرد: ما باید سطح آمادگی‌مان را بالاتر برریم. از همین رو گروه کنترل کیفیت فعال شده است و پیگیر هستیم تا مشکلات را مرتفع کنیم. البته ممکن است عزیزانی بین ما باشند که خیلی نتوانند همکاری کنند و آرام آرام باید خودمان را از آنها جدا کنیم. ما آبرویمان را دست یک نفر نباید بسپاریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید