بورس‌های آسیایی قرمزپوش شدند

    کد خبر :213413

بورس‌های آسیایی در معاملات روز سه‌شنبه، با دنبال کردن افت بازارهای جهانی، در محدوده منفی معامله شدند.
به گزارش بازتاب به نقل از خبرگزاری فرانسه، سرمایه‌گذاران اکنون منتظر نتیجه نشست بانک مرکزی آمریکا در روز چهارشنبه و انتشار صورت درآمد برخی از شرکت های بزرگ هستند. هر سه شاخص مهم بورس‌های وال استریت (داوجونز، نزدک و اس اند پی ۵۰۰) با کاهش مواجه شدند، شاخص داو جونز با ۰.۷ درصد کاهش به ۲۶۴۳۹.۴۸ واحد رسید. در اروپا هم شاخص بورس‌های فرانکفورت و پاریس کاهش یافتند ولی شاخص ” فوتسی ۱۰۰” انگلیس با ۰.۱ درصد افزایش به ۷۶۷۱.۵۳ واحد رسید.
شاخصهای آسیایی روز جاری شاهد بیشترین کاهش بودند، شاخص ” نیک کی ۲۲۵” ژاپن با ۰.۶ درصد کاهش به ۲۳۴۷۷.۲۶ واحد رسید و بورس سیدنی استرالیا ۰.۱ درصد کاهش یافت، شاخص “کسپی” سئول نیز ۰.۰۶ درصد کاهش یافت. شاخص ها در تایوان، سنگاپور و اندونزی هم کاهش یافتند. در چین شاخص ” شانگهای کامپوزیت” با ۰.۱ درصد کاهش به ۳۵۱۸.۳۸ واحد رسید و شاخص ” هانگ سنگ” هنگ کنگ با ۰.۱ درصد کاهش به ۳۲۹۲۷.۰۱ واحد رسید.
هفته جاری صورت درآمد شرکتهای بزرگی نظیر آمازون، اپل، فیس بوک و مک دونالد منتشر می‌شود؛ سرمایه گذاران در حال حاضر چشم اندازهای مثبتی روبرو هستند که حاصل لایحه کاهش مالیاتی آمریکاست.
در بازار ارز، دلار در مبادلات بازار نیویورک از ۱۰۹.۰۹ ین به ۱۰۸.۹۸ ین رسید، پوند از ۱.۴۰۷۳ دلار به ۱.۴۰۴۵ دلار رسید و یورو از ۱.۲۳۸۳ دلار به ۱.۲۳۷۰ دلار رسید.
نفت ” وست تگزاس اینترمدیت” با ۲۷ سنت کاهش به ۶۵.۲۹ دلار در هر بشکه رسید و نفت برنت ۱۹ سنت کاهش یافت و به ۶۹.۲۷ دلار در هر بشکه رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید