خام‌فروشی دیتا را متوقف می‌کنیم

    کد خبر :202297

مدیر عامل جدید اهمراه اول با تاکید بر ضرورت توقف روند خام‌فروشی در این اپراتور به ضرورت توجه به دیگر حوزه‌ها همچون “آی او تی” و همکاری با “ام وی ان او”ها اشاره کرد.

حمید فرهنگ – مدیرعامل جدید اپراتور اول – امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیران شرکت مخابرات ایران و همراه اول با تاکید بر ضرورت حرکت از سمت خام‌فروشی دیتا به دیگر حوزه‌ها اظهار کرد: 10 هزار میلیارد تومان در طی پنج سال گذشته در همراه اول سرمایه‌گذاری شده است که به نوعی منابع ملی به حساب می آید که صحیح نیست این منابع صرف ارائه و فروش خام دیتا شود. استفاده از ظرفیت دیگر بخش‌های خصوصی همچون “ام وی ان او”ها باید در کنار برند همراه اول انجام شود.

او با بیان اینکه یک هدف ما حفظ برترین و محبوب‌ترین برند تلفن همراه در کشور است ادامه داد: هدف ما ادامه همین روند است ضمن اینکه اگر بتوانیم می‌خواهیم به محبوب‌ترین برند کشور هم تبدیل شویم. البته رسیدن به این هدف جز با تکیه بر نیروهای انسانی محقق نخواهد شد. همراه اول تا حالا با تکیه بر مدیران موفق و نیروی انسانی کارا توانسته به این جایگاه برسد که در ادامه هم همین روند ادامه پیدا خواهد کرد.

فرهنگ با بیان اینکه برنامه‌های همراه اول در حوزه‌های مختلف مانند اینترنت اشیاء ادامه پیدا خواهد کرد اضافه کرد: این روند موفق ادامه پیدا نخواهد کرد، مگر با همدلی و تعامل با وزارت ارتباطات چراکه مصرف دیتا رشد کرده است و ما نمی‌توانیم صرفا برروی صوت حساب کنیم. ضمن اینکه در حوزه دیتا هم نمی‌خواهیم که فروشنده دیتای خام باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید