بادامکی: عنایتی گفت اگر می‌خواهی از مشکی‌پوشان بروی برو،من هم گفتم چشم!

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۵۷
    کد خبر :201270

کاپیتان تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت:عنایتی چندان هم از رفتن من بی اطلاع نبود و به من گفت اگر می خواهی بروی برو من هم گفتم چشم.

حسین بادامکی با تائید خبر فسخ قراردادش با مشکی‌پوشان گفت: من شب گذشته با مسئولان باشگاه صحبت کردم و در نهایت قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم.

وی در خصوص دلایل این تصمیم خود واینکه آیا از پدیده پیشنهاد دارد، گفت:اتفاقا اصلا از پدیده پیشنهاد ندارم و اصلا هیچ تیمی من را نمی‌خواهد. امروز هم روز آخر نقل و انتقالات است و فکر می‌کنم در نیم‌فصل دوم بازی نکنم.

بادامکی در خصوص اینکه مگر می‌شود بازیکن پیشنهاد نداشته باشد و به یک باره قراردادش را فسخ کند، گفت: حالا این اتفاق افتاده است. من قصد نداشتم جدا شوم اما اتفاقاتی افتاد که نمی‌خواهم در موردش صحبت کنم.

کاپیتان تیم فوتبال مشکی‌پوشان در خصوص اینکه عنایتی عنوان کرده بادامکی را می‌خواهد چون او می‌تواند به این تیم کمک کند، گفت: من روز شنبه بعد از تمرین ریکاوری با آقای عنایتی صحبت کردم و او به من گفت اگر می‌خواهی بروی برو هیچ مسئله خاصی نیست. عنایتی چندان هم از این موضوع بی‌اطلاع نبوده و وقتی از من خواست جدا شوم من هم گفتم چشم!

وی تاکید کرد: همان روز با آقای عباسی تماس گرفتم و او از من خواست یک روز به وی فرصت بدهم که در نهایت دیروز بامن تماس گرفت و از من خواست به باشگاه بروم و من هم قراردادم را در نهایت فسخ کردم.

به گزارش فارس ، بادامکی در پایان در خصوص اینکه آیا مشکی‌پوشان می‌توانند در لیگ برتر بمانند،‌گفت: صد در صد همین طور است. مشکی‌پوشان هم کادر فنی خوبی دارد و هم بازیکنان خوبی. مطمئنا اگر از این تیم حمایت شود ان‌شاالله سهمیه مشهد در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید