علت اعتراض نماینده رامهرمز به وزیر بهداشت در صحن مجلس

  • آرشیو
  • یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۶ ۱۳:۰۷
    کد خبر :200161

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، در خصوص علت اعتراض نماینده مردم رامهرمز در جریان حضور وزیر بهداشت در مجلس برای پاسخگویی به سئوال یکی از نمایندگان، توضیحاتی ارائه داد.

دکتر نعیم امینی فرد، گفت: وقتی یکی از مسئولان کشور مانند وزرا به مجلس می آید، نمایندگان برای پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه خود مراجعه می کنند و وزیر بهداشت نیز امروز به سخنان نماینده سئوال کننده توجه داشت که برای یکی از نمایندگان سوء تفاهم پیش آمد که دکتر هاشمی به مشکلات حوزه انتخابیه وی توجه نمی کند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه سوء تفاهم پیش آمده برطرف شد و بلافاصله پس از اتمام سئوال نماینده مشهد و کلات، جلسه ای با حضور وزیر بهداشت، برخی از اعضای کمیسیون بهداشت و نماینده رامهرمز، برگزار و مشکلات مطرح شد.

امینی فرد تصریح کرد: دکتر هاشمی به دلیل حضور خود در شهرستان رامهرمز در دوران دفاع مقدس، خودش را اهل رامهرمز می داند و مشکلات این شهرستان، در فضایی مناسب بررسی و بنا شد تیمی با حضور مسئولان وزارت بهداشت، یکی از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و نماینده مردم رامهرمز در مجلس، به این شهرستان سفر کنند و در بازدیدهای میدانی، مشکلات بهداشتی و درمانی این شهرستان را بررسی و نگرانی و دغدغه نماینده رامهرمز مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش مهر، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس اضافه کرد: وزارت بهداشت نسبت به حل مشکلات این منطقه از کشور، اقدام خواهد کرد اما در صورت نیاز به اقدامات بیشتر و گسترده تر، کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی در جهت کمک به برطرف کردن مشکلات بهداشتی و درمانی رامهرمز حرکت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید