کار ضدانقلاب از کُشته سازی گذشت؛ این بار جعل نام متوفی!

  • سیاسی
  • یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۱۷:۱۹
    کد خبر :194238

ضد انقلاب همیشه عادت دارد در هنگامه بحران، برای فشار به نظام در افکار عمومی، اقدام به کُشته سازی کند. این بار اما کار این عناصر به جعل نام متوفی رسیده است.

در یک هفته اخیر، عناصر و نیروهای ضد انقلاب برای آب و تاب دادن به اعتراضات داخل و بحران آفرینی های سوء، دست به اقدامات زیادی زدند. یکی از این اقدامات که کشته سازی است اما اینبار ضدانقلاب اینقدر ناشیانه عمل کرده اند که کارشان از حد کشته سازی هایِ فتنه سال ۸۸ هم گذشته است.

حامیان آشوب گران روز گذشته با دست به دست کردن تصویری از آگهی ترحیم یک خانم با نام جعلی «راضیه اسماعیلیان»، مدعی شده اند که این خانم به همراه فرزند در شکمش! بر اثر شوکِ حاصله از اصابتِ گاز اشک آورِ ماموران امنیتی در خمینی شهر، فوت کرده است!

به گزارش مهر، حقیقت این است که این تصویر، مربوط به «مریم زنگنه» از خبرنگاران قدیمی و شناخته شده روزنامه قدس است که هفته گذشته پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری درگذشت و در شهر مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

طنز ماجرا اینجاست که عناصر ضد انقلاب مدعی شده اند که برگزاری مراسم تشییع و ترحیم «راضیه اسماعیلیان»! با ممانعت مواجه شده است اما بلافاصله در آگهی جعلی که منتشر کرده اند، زمان و مکان مراسم یادبود و ترحیم آن مرحومه! قید شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید