سایت ثبت سفارش خودرو پس از ۶ ماه، باز شد

    کد خبر :185282

سامانه ثبت سفارش خودرو پس از ۶ ماه بلاتکلیفی، مجددا آغاز به کار کرد.

پس از گذشت حدود ۶ ماه از بسته شدن سامانه ثبت سفارش خودرو، امروز و پس از وعده و وعیدهای متعدد مسئولان سرانجام سامانه ثبت سفارش خودرو مجددا آغاز به کار کرد.

روز گذشته و پس از انتقادات بسیار به ظولانی شدن فرآیند تعیین تعرفه‌های جدید واردات خودرو از سوی فعالان این حوزه و نمایندگان مجلس شوراس اسلامی، روز گذشته محمد شریعتمداری، وزیر صنعت معدن و تجارت در جلسه‌ی کمسیون اصل ۹۰ قول داد تا پیش از پایان هفته‌ی جاری دستورالعمل جدید واردات خودرو ابلاغ و سامانه ثبت سفارش خودرو مجدد آغاز به کار کند.

امروز و تنها پس از گذشت ۲۴ ساعت از این وعده، شاهد باز شدن سامانه ثبت سفارش خودرو هرچند نه به طور کامل، هستیم. در حال حاضر این سمانه تنها برای محصولات تویوتا باز شده است و انتظار می‌رود به مرور مابقی‌ خودروهای دارای مجوز ورود به کشور به لیست این سایت افزوده شود.

به گزارش زومیت علی‌رقم باز شدن سامانه ثبت سفارش خودرو، تا این لحظه‌ هنوز خبری از ابلاغ دستورالعمل جدید واردات خودرو که بر اساس شنیده‌ها، تعرفه‌های واردات خودروهای بنزینی و هیبریدی به طرز چشمگیری افزایش داشته، ابلاغ نشده است.

انتظار می‌رود طی روزهای آینده و با تکمیل شدن فهرست خودروهای مجاز برای ورود به کشور، قیمت‌ خودروهای خارجی بازار که طی هفته‌های اخیر افزایش خیره کننده‌ای را تجربه کرده‌اند تعدیل شود.

در صورت ابلاغ این دستورالعمل و هرگونه تغییر در سامانه ثبت سفارش خودرو، اصلاع‌رسانی خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید