با شعار و هیاهو نمی‌توان کشور را ساخت

    کد خبر :18005

وزیر بهداشت گفت: استفاده از عقل، تدبیر، دانش و تجربه بشری می‌تواند کشور را به مسیر صحیح هدایت کند اما با شعار، هیاهو، احساس و جنجال، نمی‌توان کشور را ساخت.

سید حسن هاشمی در آیین افتتاح بیمارستان بی‌بی‌حکیمه‌خاتون(س) گچساران، اظهار داشت: اقدامات ارزشمند دولت در حوزه خدمات و از جمله سلامت، موید این نکته است که افرادی که در خرداد 92 به پای صندوق های رای آمدند و به دکتر روحانی رای دادند، به بیراهه نرفتند و راه درستی را انتخاب کردند.

وزیر بهداشت یادآور شد: مردم ایران با توجه به عقبه فرهنگ، دانش، ادب و تمدن، آینده خوبی خواهد‌ داشت و ایران می‌تواند جایگاه اصلی خود در عرصه‌های بین المللی را پیدا کند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: امیدوارم تمام مردم ایران از فرصت انتخابات استفاده کنند و سرنوشت خود، فرزندان و نسل آینده کشور را در طراز انقلاب اسلامی و تمدن ایرانی رقم بزنند.

هاشمی ضمن تقدیر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به دلیل حمایت از حوزه سلامت، گفت: دولت در حوزه خدمات، اقدامات بسیار زیادی را انجام داد و در موفقیت طرح تحول سلامت بعد از خدا، حمایت های مقام معظم رهبری و رهنمودهای رییس جمهور، تاج گردون نماینده مردم گچساران و باشت، نقش بسیار مهم و اثرگذاری داشت و بیشتر از برادرم، او را دوست دارم.

وزیر بهداشت در ادامه افزود: تاج گردون بیشترین کمک را در طرح تحول سلامت به وزارت بهداشت کرد و درآمد وزارت بهداشت از محل یک درصد مالیات بر ارزش افزوده، پیشنهاد این نماینده بود که علیرغم مخالفت برخی همکاران ما در دولت اما با تلاش نمایندگان تصویب و موتور اصلی اجرای طرح تحول سلامت شد.

هاشمی وضعیت خدمات سلامت در گچساران را بسیار مناسب عنوان کرد و افزود: تعداد تخت‌های بیمارستانی در این منطقه تا پایان سال، به وضعیت بسیار خوبی می‌رسد و امیدوارم که راه‌اندازی بیمارستان زنان و کودکان بی بی حکیمه خاتون(س) گچساران بتواند الگویی برای کشور شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید