کلاهبردار میلیاردی را شناسایی کنید

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۲۱:۰۷
    کد خبر :174221

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به دستگیری یک کلاهبردار 10 میلیارد ریالی در قم از مالباختگان خواست، در صورت شناسایی به پلیس آگاهی استان قم اطلاع دهند.

سرهنگ «احمد کرمی» اظهار کرد: نامبرده از طریق اخذ تسهیلات بانکی، خواستگاری و شرکت در پروژه‌های تحقیقاتی و … از 12 نفر مبلغ 10میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود که توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان این‌که اغلب این کلاهبرداری‌ها در تهران صورت گرفته است،‌ گفت: متهم دارای چهار فقره سابقه کیفری به اتهام جعل عنوان مشاغل علمی، ارگان‌های دولتی و ادعای اعمال نفوذ در برخی دستگاه‌هاست.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم عمده سوژه‌های خود را در فضای مجازی شناسایی و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد که نهایتاً پس از دستگیری به همراه پرونده متشکله تحویل به مرجع قضائی استان و با قرار قانونی روانه زندان شد.

کرمی یادآور شد: حسب خواسته دادیاری شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم، مالباختگان می‌توانند در صورت شناسایی از طریق شماره تلفن‌های 0252182715، 0252182739و 0252182749 به پلیس آگاهی استان قم اطلاع دهند.

منبع:ایسنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید